יום שלישי, 24 במרץ 2009

"אירופה מורעלת על-ידי האנטישמיות"

לכל עם ישראל!
כך מצהיר רוברט מרדוך. הוא אמר גם, שהישראלים נלחמים באותו אויב שאנו נלחמים בו – רוצחים בדם קר הדוחים את השלום, הדוחים את החירות, והשולטים באמצעות אפוד המתאבדים, מכונית התופת והמגן האנושי.
אנו מודים לך, מר מרדוך.
"תקינות פוליטית", או מה שנקרא בשם זה, מערפלת זה עשרות שנים את העובדה שהעולם החופשי כולו עומד מול אותו אויב בלתי-מתפשר.
כעת מצרים היא המייעצת לאירופה ולארה"ב לשאת ולתת עם כל "ממשלה" המקובלת על "הפלשתינים" – דווקא בשעה שמוחמד דחלאן, יועץ מיוחד לעבאס והמבקש לרשת אותו, אומר לחמא"ס: "הפתח מעולם לא הכיר בישראל, וגם אתם אל תעשו כן!"
יש מבין בעלי הכוונות הטובות במחננו שעודם מייחלים ל"שלום ולפיוס" עם הפתח, ויש ביניהם הכוללים בכך גם את רוצחי החמא"ס הג'יהאדיסטים! עקשנים אלה מבקשים שלא להטריד אותם עם עובדות.
גישה זו משחקת לידיהם של אנשים כמו חווייר סולאנה, שהשמיע לאחרונה איומים ואזהרות שמא לא תיכנע ממשלתנו החדשה לתכתיבי האיחוד האירופי להקים מדינה למען ארגון הטרור הגיהאדיסטי, הפתח, ולמען שותפו המיוחל – החמא"ס!!
הרי ידוע לנו, כי אירופה נכנעה כבר ללוחמי הג'יהאד האסלאמי, אבל באיזו זכות ועל-פי איזה חוק בינלאומי מנסה נציגה של אירופה סולאנה לאלץ את ישראל להתאבד התאבדות לאומית?!!
נמסר, כי לא נוח לארה"ב מתכניתה של בריטניה להתדיין עם החזבאללה, אבל ארה"ב עצמה מתדיינת עם סוריה ומתכוונת להתדיין עם אירן, המספקת נשק לחזבאללה באמצעות סוריה! הן סוריה והן אירן תומכות בחזבאללה ובחמא"ס הג'יהאדיסטיות!
בבריטניה, הצהרת לונדון על המאבק באנטישמיות שהושמעה לאחרונה, היתה נחשבת התפתחות מבורכת, לאור המאורעות האחרונים, אילולא נכונותו-לכאורה של אחד השרים שחתמו על ההצהרה הזאת, שר הפנים, לקבל ללונדון את האנטישמי המוצהר והתועמלן הערבי איברהים מוסאווי, דובר החיזבאללה, כדי לאפשר לו לנאום בבית-הספר ללימודים מזרחיים ואפריקניים של אוניברסיטת לונדון. מוקדם יותר, סירבו להוציא למוסאווי אשרת כניסה לבריטניה.
נשארנו תמהים שמא המדובר במקרה של יד שמאל שאינה מודעת למעשיה של יד ימין, או, לחילופין, הדרך להביך אנשים שאינם ערים לנבכי הפוליטקה?!!

אין תגובות: