יום שלישי, 3 במרץ 2009

ה"דרך" שלהם? מספיק ודי!!

לכל עם ישראל!
כשאירן מרוחקת אולי רק חודשים אחדים מהשגת היכולת הגרעינית להשמידנו, הצהירו מנהיגי מפלגת האופוזיציה הגדולה ביותר בכנסת ה18-, שמשימתה החשובה ביותר היא להחניק את הממשלה-שטרם-הוקמה אשר נבחרה על-ידי העם להתמודד עם האיום החמור הזה על המשך קיומה של מדינת ישראל.
"ממחר מתחילים לנסות להפיל את הממשלה," התרברב יו"ר סיעת אותה מפלגה בכנסת. חברתו, בהפליגה בשבח מייסדה של האידיאולוגיה האחראית – כך מעריכים – לחיסולם של מאה מיליון בני-אדם, ציינה, ש"המרקסיזם מלמד שדברים" (ז"א, דחיית השמאל על-ידי הבוחרים) "קורים מדי פעם בניגוד לרצון האנושות. אולם," היא התנחמה, "אין סיבה לדאגה – כאשר יחמירו האתגרים שלפנינו, תיפול הממשלה."
ומראשה המוכתר של המפלגה, אשר כל מאמציה הפוליטיים והדיפלומטיים מוקדשים להאצת אותה נפילה, באה שוב ושוב הצהרה ייחודית: "דרכם" היא הדרך היחידה. "דרכם" חייבת להצליח.
הבה נבחן את "דרכם" ואת הישגיה למעננו עד היום:
"דרכם" היא זו שהובילה להכרעה הבלתי-הגיונית ביותר שנתקבלה אי-פעם על-ידי ממשלה ישראלית – לחסל אזור חיץ בעזה, אזור שבו היו עשרים-ושתים קהילות יהודיות, להפשיט מעל 9,000 תושביהן את בתיהם ואת שאר רכושם, ולהפקיר את החרבות העשנות לחסדיו של ארגון טרור שנשבע למחוק את מדינת ישראל.
"דרכם" היתה לשבת באפס מעשה במשך יותר משלוש שנים בזמן שאותו ארגון חמא"ס המטיר על הנגב משדרות ועד אשדוד ומזרחה לבאר-שבע יותר מ6000- רקטות והפך שליש משטח המדינה לשטח-אש חופשי לטילי קסאם.
שוב היתה זו "דרכם" להסתבך במבצע לבנוני כושל ב2006-, שאפשר ל4000- טילים של חיזבאללה ליפול על חיפה והגליל, ולסיים אותו מבצע בהחלטת הפסקת-אש חסרת-שיניים של האו"ם, אשר מאחוריה הצליח חיזבאללה להכפיל את מלאי טיליו ועוד להתבצר כשותף בכיר בממשלת לבנון.
ועתה, "דרכם" היא להתעקש שלהשגת "שלום" צריך להקים מדינת ג'יהאד חמישה שתשתרע מנהר הירדן לפאתי כפר סבא, להזמין את אקדוחניו של התנזים של מרואן ברגותי לרחובותיה של ירושלים מחולקת – ואף להשיב לרמת הגולן את הצבא הסורי.
חשובה אופוזיציה נאמנה לדמוקרטיה לא פחות מהרוב השולט. אולם, אופוזיציה שיעדה הראשון במעלה היא לחתור תחת החלטתו הדמוקרטית של ציבור הבוחרים היא אופוזיציה הנמצאת במצב מלחמה עם העם.
אין לטעות באשר להודעה ששלח העם ב10- לפברואר למקבלי ההחלטות הפוליטיות שלו. בשעה גורלית למדינת ישראל, הצהיר העם שאינו רוצה עוד בהמשך החתירה לשלום בדרך החולשה והנסיגות, שאינו רוצה עוד ב"דרכם".
היש מקשיבים?

אין תגובות: