יום רביעי, 25 בפברואר 2009

עיוורון-מרצון באירופה

לכל עם ישראל!
העם בישראל השמיע את קולו, ודחה דחייה מכרעת את "תהליך השלום" השקרי עם ה"פלשתינים" המזויפים.
"התהליך" אינו עוסק בשלום. הערבים בעזה וביהודה ושומרון טרם חזרו בתשובה. הם חונכו - ועודם מחונכים - לג'יהאד. התהליך עוסק בפירוק מדינת ישראל בשלבים, ע"פ תכנית השלבים שלהם, הקובעת כי כל שטח הנמסר ל"פלשתינים" ישמש לתקוף את ישראל מבפנים!
התעמולה הערבית המכוונת להעניק ל"פלשתינים" המזויפים לגיטימיות ולשלול את הלגיטימיות ממדינת ישראל הביאה באירופה ובאמריקה לעלייה ללא תקדים, מאז השואה, באנטישמיות, בייחוד באוניברסיטאות.
אולם אנטישמיות זו לא אירעה מאליה. היא הובאה והופצה באמצעות קתדראות ללימודי האסלאם והמזרח התיכון; היא נלמדה מפיהם של תעמולנים מקצוענים, בסיועם של ראשי האוניברסיטאות באירופה, בארה"ב ובקנדה.
התעמולה הערבית נגד ישראל ונגד היהודים הושתלה בהקפדה באירופה מאז חרם הנפט של שנת 1973, באמצעות סדרת הסכמים בין האיחוד האירופי והליגה הערבית, הסכמים שהבטיח את זרימת הנפט לאירופה בתמורה לאימוץ הקו הערבי נגד ישראל!
עתה, ומאז אוסלו, למנהיגי האיחוד האירופי החוצפה להכתיב לישראל מה לעשות ומה אסור לה לעשות!!
על מנהיגינו שזה עתה נבחרו לדחות כל ניסיון לחלק את ארצנו. עליהם לחשוף את האג'נדה הערבית ואת השקרים שהם מפיצים, ולדחות בשתי ידיים את "פתרון שתי המדינות"!
כפי שאמרנו ואף הוכחנו בעבר, אין לישראל כל סיבה חוקית או אתית לנטוש את גבולותיה בני ההגנה, הכוללים בתוכם את יהודה ושומרון, ולמדינות זרות אין כל זכות - לא חוקית ולא אתית - להתערב בהליך הדמוקרטי הישראלי או לכפות עלינו "פתרונות" הפוגעים בבטחוננו!!

אין תגובות: