יום רביעי, 4 בפברואר 2009

המלחמה נגד החמאס וטרוריסטים אחרים בארצנו טרם הסתיימה.

לכל עם ישראל!
המליצות וההזיות של מר ארדוגאן, ראש ממשלת תורכיה, ושל אחרים, אינם אלא ניצול ציני של דעת קהל לא מעודכנת. ההפגנות המתוזמרות היטב באירופה ובמקומות אחרים, באדיבות הליגה הערבית, אף הן משחקות לידי הקהל הפותה.
אין עוד מדינה בעולם שתאפשר לאזרחיה להיות מופגזים יום אחר יום, שעה אחר שעה, כפי שהופגזו אזרחינו במשך שנים כל כך רבות.
אבל העבודה לא נגמרה. צה"ל הוכיח את יכולת ההרתעה של ישראל, והם אמנם עשו כל דבר שביכולתם האנושית למנוע פגיעות באזרחים. אפשר לצפות בקטעי וידיאו רבים המראים כמה גיחות אוויריות נדחו על מנת להגן על חיי אזרחים.
חמאס השתמש בנבזיות באזרחיו כבמגנים אנושיים, בעוד אנשיו ממשיכים לתקוף את האוכלוסייה האזרחית שלנו – כששתי הפעולות הן פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות!!!
בעולם מתוקן הרוצחים האלו, אנשי הג'יהאד, היו צריכים להיות נרדפים בידי סוכנויות אוכפות חוק כדי להעביר אותם לבית דין בין-לאומי.
האוכלוסייה האזרחית שלנו עדיין מותקפת באמצעות טילים שהולכים "ומשתפרים". המלחמה הזאת לא הסתיימה!
עלינו לתבוע תשובות ברורות ממנהיגינו לעתיד, ולדעת כיצד הם מתכננים להגן על עמנו מפני אנשי הג'יהאד, לא רק בעזה כי אם גם ביהודה ובשומרון. אין אנחנו יכולים לאפשר – ואסור לנו לאפשר, ואנו לא נאפשר – לאוכלוסייה האלימה הזאת, המתחנכת לג'יהאד נגדנו לקבל דריסת רגל ביהודה ובשומרון. אסור לנו להרשות לסוס הטרויאני הזה להגיע ללב המדינה.
כפי שכבר נאמר (ראו מכתב גלוי לנשיא, מר אובמה, מעיתון הארץ, 30 בינואר 2009 באנגלית ובעברית), לאנשים אלו אין כל זכות להקים מדינה בתוך מדינתנו.
ייתכן שלמעצמות זרות יש אג'נדה משלהן ולפיה הן מגינות על האינטרסים הלאומיים שלהן. גם לישראל יש אינטרס לאומי להגן ולשמור על בני עמנו ועל הגבולות הלאומיים שלנו.
ככל שהבחירות מתקרבות עלינו לשקול איזו מפלגה תהיה אמיצה לעמוד מול לחץ חיצוני. אנו יודעים שראש הממשלה היוצא, מר אולמרט, שרת החוץ שלו, גב' ליבני ושר הביטחון, מר ברק, היו מוכנים למסור את ושטחי המדינה, כולל ירושלים, עד גבולות שביתת הנשק משנת 1949 לישות טרוריסטית אש"ף-פתח, שתוכנית השלבים שהיא דוגלת בה (קהיר, 1974), רואה ב"פתרון שתי המדינות" רק פתרון בשלבים שיוביל לפי דעתם לפתרון סופי, שלא נדע!!!
אנו חיים בעולם שונה, שבו תעמולת הליגה הערבית הצליחה עם הזמן להפוך את הג'יהאדיסטים הטרוריסטים ל"תנועת שחרור" ולהשתמש בערבים שחיים בארצנו כבגיס חמישי, סוס טרויאני.
הדמוגרפיה איננה הבעיה הבוערת. בשעה זו הבעיה הבוערת היא להביס את הג'יהאדיסטים. עלינו להוכיח כי באנו לכאן על מנת להישאר, וכי אנו מוכנים להגן על ארץ אבותינו ועל עמנו, יהיה אשר יהיה.
עלינו להיות חזקים, מאוחדים ואמיצים, ואנחנו ננצח.

אין תגובות: