יום שבת, 21 במרץ 2009

עצום עיניך מֵרְאוֹת רע, אטום אוזניך מִשְמוֹעַ רע

לכל עם ישראל!
מר בראק אובמה, הנשיא החדש של ארה"ב, נראה כמי שמוכן לנרמל את יחסי ארצו עם כל מדינת רשע שמבחינה מסורתית חומקת ארה"ב מפניה.
הגישושים שהוא מגשש לקראת סוריה בתקווה לשכנע אותה או לקראת אירן ברגע האחרון, כשכבר הגיעה אירן לשלב האל-חזור, משקפים או תמימות או גרוע מכך.
שכלו של מר אובמה איננו מוטל בספק. הישגיו מרובים, ובכללם – נשיאות ארה"ב. אולם אחד מן השנים: או הוא טועה בהערכת יעדיהם של לוחמי האיסלאם, או הוא מקווה לשווא לשנותם.
אנו חיים בעולם מסוכן, אשר לוחמי האיסלאם שואפים לשלוט בו. אירופה כבר נכנעת. האם מר אובמה חושב להחזיר אחורה את הגלגל, או ללכת בעקבות אירופה?!
מנהיגי אירופה קיוו לשווא, שמיליוני הערבים ומוסלמים אחרים שפלשו לתוך ארצותיהם יקבלו על עצמם את מנהגי המקום וישתלבו בקהילות המקומיות, כפי שמהגרים אחרים עושים כל הזמן. במקום זאת, כופים המהגרים המוסלמים את מנהגיהם, את אורח חייהם ואת דרישותיהם על הקהילות האירופיות.
הפגנות השנאה המכוערות וההסתה לאלימות שאנו עדים להן בכל רחבי אירופה אינן מבשרות טוב לאירופה. אוכלוסייתה של אירופה מתחילה להתרעם על הנעשה לארצותיה, אולם מנהיגיה עודם חרשים-אילמים בכל הנוגע למגמות האיסלאם.
החלטתו של הנשיא אובמה לסגור את מרכז מעצר הטרוריסטים בגואנטנמו למרות הגילויים האחרונים מתסיסה באותה מידה. מסמך שפורסם לאחרונה על-ידי בית-הדין לפשעי מלחמה של גואנטנמו חשף את אופיים האלים והבלתי-מתפשר של הטרוריסטים הכלואים שם.
המסמך ייחס לחמישה אנשים המואשמים בקשר למתקפת ה11- לספטמבר זלזול ברשויות, תיאור האיסלאם כ"דת של אימה", וראיית האישומים המובאים נגדם כ"אות כבוד"!!
לדאבוננו, מנהיגי העולם טרם פיתחו דרך הולמת לטפל בטרוריסטים איסלאמיים.
אל נטעה – לוחמי האיסלאם נלחמים נגד המערב, נגד דמוקרטיות מערביות, נגד הנצרות ונגד היהדות. אולם מנהיגי העולם טרם הכירו ברע שהעולם נעמד לפניו.

אין תגובות: