יום רביעי, 11 במרץ 2009

השלום החמקמק

לכל עם ישראל!

העולם עובר את החריף שבמשברים הכלכליים מאז השפל הגדול של שנות ה1930-. מזרימים טריליוני דולרים לתוך הכלכלה האמריקנית כדי למנוע התמוטטות כללית. טריליוני דולרים שממשלת ארה"ב תצטרך ללוות מממלכות השייח'ים עתירות הנפט.
הודות ללחץ הערבי, לא יכולתה של אירן לייצר פצצה אטומית מככבת כנושא הדחוף ביותר בעולם היום, אף לא המשבר הכלכלי שהעולם שוקע לתוכו, אלא דווקא לשיקומה של עזה מתייחסים בדחיפות המירבית! רק מעט פחות מחמישה מיליארד דולרים הובטחו במצרים לשיקומה של עזה ולשלם את משכורותיהם של הרשות הפלשתינית-הארגון לשחרור פלשתין-הפתח – ובכללן, משכורותיהם של אנשי החמא"ס!!
הודות לערוץ התעמולה של אל-ג'זירה בטלוויזיה, קהל הצופים בעולם ראה שוב ושוב את אותן החורבות בעזה. איש לא טרח להזכיר, כמובן, שרוב החורבות שימשו כמרכזי הכוח של חמא"ס או מיזמי דיור ציבורי שהחמא"ס ניצל אותו לשגר משם את טיליהם להפציץ בהם את אזרחינו ואת חיילי צה"ל!
מצרים עושה לילות כימים לאחד מחדש את מחבלי החמא"ס עם מחבלי הפת"ח "המתונים" כדי להעניק לחמא"ס לגיטימיות.
ארה"ב, כך אומרים לנו, עדיין מסורה (!) ל"פתרון שתי המדינות" על אדמת ארצנו – אולם לערבים יש כבר 21 מדינות ששטחן גדול משטח ארה"ב - בסך-הכל 5.3 מיליון מיילים רבועים!
האם נשיא ארצות הברית, מר אובמה, מודע לכך שהוא פועל בניגוד לחוק הבנלאומי ולחוק האמריקני ביחס לישראל?!
מעמדה המשפטי של ישראל ניתן לה בסן רמו, איטליה, בשנת 1920, כאשר התכנסה המועצה העליונה של בעלות-הברית. ההחלטות שנתקבלו בסן רמו הכירו בזכות העם היהודי על ארץ-ישראל, זכות שהוכרה על-ידי 52 חברות חבר הלאומים נהפכה לחלק מהמשפט הבינלאומי.
זכות זו אושרה גם על-ידי האמנה האנגלו-אמריקנית על ארץ-ישראל. האמנה אושררה על-ידי הסנאט האמריקני והוכרזה על-ידי הנשיא קלווין קולידג' ב5- לדצמבר 1925. אמנה זו נותרת עד היום בתוקף כמשפט המדינה העליון.
על-כן, תמיכתה של ארה"ב במדינה ערבית בארץ-ישראל מהווה הפרה בוטה של אותה אמנה (ראה עמ' 307-306 של הספר The Indictment ["כתב האישום"] מאת סבינה סיטרון). לישראל הזכות המלאה לבנות יישובים בכל מקום בארצנו. כל התערבות ביישובים אלה או כל ניסיון לעקור את תושביהם גם הם מהווים הפרות של אותה אמנה!v
אוסלו היה מקרה חריג, ניסוי נורא שבוצע על-ידי אנשים שהאמינו בטוב ליבם של הערבים. ניסוי זה, שגיאה זו, היה צריך לסתום את הגולל על הסיסמה "שטחים תמורת שלום", אחת ולתמיד. אוסלו מת, ויש להשאיר אותו בקברו. כל הסכם שחתם אש"ף באוסלו הופר, וכן גם ההסכמים שבאו בעקבותיהם.
אם באמת רוצים שלום במזרח התיכון, אזי על ארה"ב והאיחוד האירופי לשכנע את לקוחותיהם הערביים לשים קץ לתעמולה הארסית שלהם ולהסתה שלהם לאלימות נגד ישראל ונגד בני העם היהודי, הן בבית והן ברחבי העולם.
יהיה צורך ליישב בשלב כלשהו בעתיד את הסכסוך הערבי-ישראלי. לא עכשיו. אין ליישב את הסכסוך על חשבונה של ישראל, ולא על-ידי הקרבת הגנתה. עלינו לעמוד איתן, בטוחים בצדקתנו.

אין תגובות: