יום רביעי, 18 במרץ 2009

העולם המסוכן הזה

לכל עם ישראל!
לוחמי האיסלאם נלחמים בעולם המערבי, אולם מנהיגי המערב עודם מסרבים להודות בעובדה זו.
התעמולה הערבית חודרת כבר מבעד לעולם המערבי אל תוך האוניברסיטאות ושאר מוסדותיהם. ערבים-מוסלמים חודרים אל תוך ארצות המערב ומאיימים לאכוף עליהן את דרך-חייהם, בראש ובראשונה – באירופה.
הפגנות אלימות,הסתה לשנאה, ואלימות נגד העם היהודי ומדינת ישראל נעשות שכיחות בכל מקום ומקום.
תגובה הולמת על התעמולה הערבית האלימה עודנה חסרה. ישראל חייבת להתעמת עם תעמולה מגוחכת ומרעילה זו, שהרי היא מובילה לאנטישמיות ללא תקדים מאז ימי השואה. על מנהיגי ישראל לחשוף את השקר, את הכזב ואת הדמוניזציה שהערבים משמיעים ומחוללים נגד עמנו ומדינתנו.
רשויות אכיפת החוק באירופה רפוסות, במקרה הטוב, בעוד ממשלות המערב אינן מגלות שום נטייה להילחם ברעה הזאת. אדרבה, בריטניה מנהלת שיחות עם ארגון הטרור חיזבאללה, בטענה שהיא משוחחת רק עם האגף המדיני של אנשי הג'יהאד הטרוריסטי! האם ניתן כלל להבדיל ביניהם?
אישים אמריקאים שמילאו בעבר תפקידים בכירים, ואשר עמם נמנה זביגניו ברזינסקי – שאיננו מידידי ישראל – דוחקים בנשיא אובמה לנהל שיחות עם ארגון הטרור והג'יהאד, חמא"ס!!
לא מנהיגי בריטניה ולא המבקשים לייעץ לנשיא אובמה אינם תמימים. הם מודעים היטב למה שמיוצג על-ידי ארגוני החיזבאללה והחמא"ס הג'יהאדיסטיים!
גם מצרים תורמת את חלקה להביא לפיוס בין החמא"ס לפתח. היועץ הבכיר לעבאס מטעם הפתח, בראכת אל-פארה, מצוטט כמי שאומר: "איננו מציבים לחמא"ס תנאים." "ואין אנו דורשים מהם לשנות את מדיניותם. כל מה אנו צריכים הוא ממשלה פלשתינית שתהיה מקובלת על הקהילה הבינלאומית ושתוכל לשקם את הבתים ההרוסים ברצועת עזה"! – זה, בעקבות שבועת החמא"ס שלעולם לא ישנה את "מדיניותו" (!) הרצחנית כלפי ישראל!!
באשר למנהיגינו הן של הממשלה היוצאת והן של הממשלה החדשה – האם הם מקשיבים??!!

אין תגובות: