יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

מלחמה צודקת

לכל עם ישראל!
לפי דעתם של קומץ אנשי שמאל "הומאניטריים" שתמכו במשטר הטרור בעזה, אין מלחמה מוצדקת.
אנשי הג'יהאד בעזה תקפו במצח נחושה את האוכלוסייה האזרחית שלנו בשדרות ובסביבתה במשך למעלה משמונה שנים; היו ימים שבהם נורו מאות טילים. האם יש מי שיכול לתאר לעצמו את חיי היום יום של האנשים האמיצים החיים באזור?!
הפסקת האש הזמנית לא סייעה לדבר מלבד לאפשר לחמאס לחזק את מלאי התחמושת שלהם בטילים ארוכי טווח עוד יותר; שהוברחו בעשרות מנהרות, בה בשעה שהפגזות פזורות על אנשינו נמשכו!
ישראל שבה והזהירה את אנשי הג'יהאד להפסיק את תוקפנותם, אך ללא הועיל. האיפוק שהפגינה ישראל מפעולת גמול חריפה התפרש כחולשה וכהעדר יכולת.
ביום השלישי למתקפות המדויקות של חיל האוויר שלנו כנגד תשתיות הטרור, נראה שמשטר החמאס הג'יהאדיסטי מתפורר, על פי דיווחים של משקיפים מקומיים – רבות מן המנהרות שלהם נהרסו, מנהיגיהם מסתתרים.
כצפוי, רוב העולם הערבי נתון במהומה. אפילו "שותפנו לתהליך השלום", מחמוד עבאס, קרא למתקפות המדויקות של ישראל כנגד הטרוריסטים בשם "טבח"!! אכן, זהו עבאס, הלוחם בטרור!! כמובן, הדבר נתן אור ירוק למחבלים הנתונים למרותו, וכתוצאה מכך יש מהומות, בשלב הזה.
צריך היה להראות לג'יהאדיסטים הרבים במזרח התיכון, כי שאיפתם להשמיד את עמנו ואת מדינתנו תעלה להם ביוקר רב יותר מששיערו. אנו מצדיעים לחיילינו האמיצים, ומאחלים להם הצלחה במשימתם החשובה והמורכבת.
אנו מתפללים שכל אחד ואחד מהם ישלים את משימתו וישוב הביתה בשלום.
אנשינו יגנו על מדינתנו בכל מחיר. זאת המדינה היחידה שיש לנו.
אנו מעריכים את העובדה שממשלת ישראל נקטה סוף סוף בצעדים ההכרחיים, ומקווים שהם יובילו לתוצאות שאנו שואפים להן.
טוב יעשו שכנינו, ובהם "שותפנו לתהליך השלום", מחמוד עבאס, אם יימנעו מלהוסיף שמן למדורה... הערבים במדינתנו אינם יכולים לאחוז בחבל בשני קצותיו – להישאר אזרחי המדינה ואף לתמוך בגי'האד!

אין תגובות: