יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

חגיגות בארגון האומות הלא-מאוחדות

לכל עם ישראל!

החגיגה השנתית של חבטות בישראל נפתחה בשבוע שעבר באספה הכללית של האו"ם, בהנחיית יושב הראש הנוכחי, מיגואל ד'אסקוטו ברוקמאן, שקרא לחרם, לשלילה ולסנקציות כלפי מדינת ישראל.
לא הפורענות הטרוריסטית, ולא רצח העם שמתחולל בדרפור, ולא ההסתה לרצח אזרחי מדינת ישראל והשמדת המדינה שנעשית על ידי אירן, גם לא מרוץ ההתחמשות הגרעינית של אירן, כדי שתצליח לממש את איומיה, לא אלו הדברים שעולים על סדר היום של האו"ם. מאז החלה מתקפת התעמולה הערבית נגד ישראל בכל תוקפה בשנת 1973, לאחר מלחמת יום כיפור וכל שאר מלחמות התוקפנות הערבית, ישראל ולא תוקפיה הערבים היא הנתונה לביקורת של האו"ם.
עובדות ומאורעות היסטוריים הוחלפו בתעמולה ערבית-מוסלמית מקוממת, שמטרתה לחתור תחת עצם קיומה של המדינה היהודית.
נשק הנפט ואיומים וסחיטה ישירים "סייעו" לערבים-המוסלמים לרכוש רוב אוטומטי באו"ם, ועיוותו תוך כדי כך את הגוף הבינלאומי הזה.
האו"ם הוקם לאחר מלחמת העולם השנייה והשואה, והוא נוסד כדי לתקן את העוולות של העידן הנאצי, כדי למנוע תוקפנות, הפרת זכויות אדם, הסתה לרצח עם, וכמובן – רצח עם.
כיום ארגוני זכויות אדם מונהגים בידי עריצים, מפירי זכויות אדם ותומכים בטרור! הטפות של הסתה לרצח עם ושל אנטישמיות נשמעות תדיר מן הפורום של האספה הכללית של האו"ם – ואף מריעים להן.
אין כל תקווה שהאו"ם יפעל אי פעם למחיקת הייסורים הנוראיים של הטרור בעולם, שקורבנותיו האחרונים במומבאיי שבהודו היו תיירים ואזרחים – ששימשו מטרה מכוונת לטרוריסטים.
קבוצה ג'יהאדיסטית שבסיסה בפקיסטאן תיארה את ההודים ואת היהודים כאויבים העיקריים של האיסלם.
אם מנהיגי העולם החופשי לא יפעלו יחד ובתיאום כנגד הסכנות המאיימות על העולם – לא רק אירופה (ראה את ספרה המבוסס על עובדות של בת יאור: Eurabia: The Euro-Arab Axis) כי אם כל העולם כולו יהפוך לקורבן של האסלם.

עדיין לא מאוחר מכדי לפעול!

אין תגובות: