יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

טבחו ביהודים כפי שעשיתם בשנת .1929

לכל עם ישראל!
איש הדת האיסלמי, שייח' חמאם סעיד, המדריך העליון (!!) של האחים המוסלמים בירדן קרא לאחיו "הפלסטינים": "הו עזה האצילה, שאי ראשך בגאון. בזכותך נושאים המוסלמים ראשם בגאון. ואתם, אנשי חברון, אתם כעת במלחמה נגד היהודים. אתם כבר מנוסים במלחמה הזאת. ראינו כיצד ביום אחד בשנת 1929 טבחתם ביהודי חברון. כיום עליכם לטבוח אותם על אדמת חברון. הרגו אותם בפלסטין"!!
"גרשו את השגריר היהודי מרבת עמון. רבת עמון טהורה, ואין להרשות שהשגריר היהודי יטמא את אדמתה. החזירו את השגריר הירדני מפלסטינה. רק מוג'הידין צריכים להיות בפלסטינה..." "עמדת המלומדים הדתיים היא שכל מי שסוחר עם היהודים הוא בוגד ומשתף פעולה".
דברים דומים נאמרו בלבנון על ידי חוסאן עבדאללה, איש אגודת המלומדים האיסלמיים הלבנונית: "הפסקת האש עם הישות הציונית חסרת משמעות. מי יתן ושוב יתפוצצו גופות טהורות בירושלים ובתל אביב ובכל הערים בפלסטין הכבושה..."!!! ועוד...!! כך דווח בג'רוסלם פוסט מיום 15 בדצמבר 2008 ושודר בתשדירי טלוויזיה של אל-מנאר ואל-אקסה מיום 3 בדצמבר ומיום 5 בדצמבר באתר MEMRI.
אנשי הדת האלו אינם היחידים שמסיתים לשנאה, לאלימות ולרצח.
סרט קצר שהוקרן לאחרונה מביא ציטוטים מן הקוראן ומראה אנשי דת המצטטים מתוך הקוראן וקוראים למוסלמים לצאת לג'יהאד כנגד "הכופרים"!
הקריאה לג'יהאד איננה "רק" כלפי העם היהודי. ההטפה היא לג'יהאד כנגד כל המדינות הדמוקרטיות במערב, כולל אירופה וארצות הברית, וכן כנגד כל הדתות הלא-איסלמיות!
המטיפים לאיסלם קוראים בגלוי לכיבוש אירופה, אמריקה ובריטניה. הם שלטו בעבר והם ישלטו שוב – לפחות כך הם מאמינים. האיסלם יצא לדרך!
אנו יכולים לראות אפוא כי גם ניסיונות פיוס לא יעזרו לאיש על פי מוחם של הקנאים הללו.
האנשים במדינות המערב מתחילים להבין את זה. לצערנו, מנהיגיהם עדיין לא. ואנחנו?!

העולם החופשי יכול עדיין לעצור אותם.

אין תגובות: