יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

עזרה לאויב בלתי נלאה ותמיכה בו

לכל עם ישראל!
דניאל פייפס ומומחים אחרים מתחום הטרור האיסלמי מקוננים על העובדה שהעולם המערבי – על פי רוב – מתאמן בהתעלמות מלומדת מקריאה לאויב בשמו הראוי לו. פייפס סבור שרק מתקפות כלליות, שישתמשו בנשק להשמדה המונית שיגרום לאסונות כבדים יצליחו לעורר את אנשי המערב מטמטום החושים שבו הם שרויים.
המנהיגות הקיימת בישראל מצטיירת אף היא כמי שמנסה לחקות את הנטייה הזאת וללכת בעקבותיה, אף על פי שבעיית הטרור במדינת ישראל היא בעלת אופי מיידי בהרבה. אומות דמוקרטיות מערביות, וכעת גם הודו – דמוקרטיה בעלת שיעור אוכלוסין מוסלמי גבוה – אינן נתונות תחת מתקפות טרור קבועות, כפי שחווה אותן האוכלוסייה האזרחית במדינת ישראל.
הטרוריסטים בעזה תוקפים אוכלוסייה ישראלית בשדרות ובסביבתה ללא הרף כבר שמונה שנים בעשרות טילים מדי יום ביומו. מאז שנטשה ישראל את עזה לטובת הטרוריסטים, הטרוריסטים נטולי רסן והם עוסקים בפיתוח ובהברחה של כלי נשק מתוחכמים עוד יותר ובעלי טווח גדול עוד יותר כדי שיגיעו לאוכלוסייה ישראלית בערים וביישובים הסמוכים.
זוהי בפירוש מלחמה הנובעת מעזה הנתונה בידי טרוריסטים. ואף על פי כן ישראל היא זו הנאשמת, כאשר היא סוגרת – לפעמים – את קווי האספקה בתגובה למתקפות הטרור! מעולם בהיסטוריה של המלחמות לא נשמע כדבר הזה – לספק דלק ומזון לאויב הנלחם בך! ההיפך הוא הנכון. מחסני דלק ומאגרי מזון הופצצו בזמן מלחמת העולם השנייה בידי הכוחות האמריקנים וכוחות בנות הברית שנלחמו בגרמניה הנאצית ומדינות הציר.
הג'יהאדיסטים בעזה מסורים למטרת השמדת מדינת ישראל ותושביה. מדוע מישהו שפוי בדעתו מצפה מישראל להאכיל ולממן את האויב הסורר הזה?!
נראה שאנשים "שכחו" (!) שהחמאס נבחר ברוב (80%-75%) הקולות "התמימים" בעזה; הקולות האחרים הלכו לטרוריסטים אחרים כגון אל-אקצה, פתח, הג'יהאד האיסלמי וכו'.
לא יעלה על הדעת וגם אין זה מוסרי לסייע לאויב הנחוש בדעתו להשמיד אותך! האם האמריקנים או הבריטים היו מספקים מזון ודלק לאוסמה בן-לאדן ולטרוריסטים שלו אילו היה להם מדרך כף רגל במקום כלשהו בעולם?!
קודם כל על החמאס לגנות את הטרור, להפסיק את המתקפות נגד האוכלוסייה בישראל, לשחרר את גלעד שליט החטוף, לפני שכל "ההומאניטרים" בעולם יכולים לדרוש מישראל לספק עזרה ותנאים נוחים לאויביה.

אין תגובות: