יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

הפעם זה יהיה שונה?

לכל עם ישראל!

"הפעם זה יהיה שונה", הכריז הגנרל האמריקני, קית דייטון, בראיון לג'רוזלם פוסט (12 בדצמבר 2008). דייטון מאמן שבעה גדודים של פלסטינים מיהודה ושומרון - !!
מדוע גנרל אמריקני מאמן ערבים עוינים על אדמתנו?
הערבים מעולם לא שינו אף לא אחת מתביעותיהם השערורייתיות, שאין להן כל בסיס חוקי.
מדוע המנהיגים שלנו הרשו לעצמם להיות מובלים בנתיב המסוכן הזה, שנכפה בידי ממשלות זרות, שהאג'נדה שלהן היא לפייס את הערבים על חשבון ישראל?!
המלכודת של פתרון שתי המדינות אושרה בידי האמריקנים והרוסים, ומשום כך הצבעה חיובית במועצת הביטחון הייתה בלתי נמנעת!
התוכנית הסעודית אינה אלא אולטימטום והיא אינה משאירה מקום למשא ומתן. התוכנית הסעודית התפתחה ל"פתרון שתי המדינות". כל התנאים בה מותירים את ישראל נטולת הגנה.
אש"ף-פתח-הרשות הפלסטינית בהנהגת מחמוד עבאס, "הפלסטינים" הבדויים – עושי דברם של הסעודים ושל הליגה הערבית דבקים באולטימטום הסעודי; בעוד ישראל עושה מאמצים לפיוס , הערבים אינם משנים את תביעותיהם!
כפי שנאמר קודם, הערבים ביהודה ובשומרון אינם בעלי זכויות חוקיות לקרקע, ובוודאי שאין להם כל זכות למדינה. ברור שאין מקום לשתי מדינות בנות קיימא בארץ ישראל.
אין אנחנו חייבים לבצע התאבדות לאומית כדי לרַצות את "ידידינו" ואת אויבינו.
רק ישראל חזקה בתוך גבולות בטוחים ובני הגנה תשרוד בעולם העוין הזה.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

סוף סוף, מילים כדורבנות.בתוך כל ים הקשקשת של הצדקנים והשמאלנים,אירגונים כמו בצלם,גוש שלום ,קואליציית ארגונים נגד המלחמה וכמובן,שלא נישכח,שלום עכשיו החסודה שבאים מקירבינו,היה, כמשב רוח מרענן,לקרא את גילוי הדעת שפירסמתם בעיתון הארץ השבוע, על המלחמה, תחת הכותרת"מלחמה צודקת".לפי דעתי,לא היינו צריכים לחכות 8 שנים כדי להגיב,אלא"להרגיל"את החמס,שאחרי כל טיל שנורה,תבוא תגובה מצידנו.מבלי חשש מה יגיד או יחשוב העולם.להוריד מהמליונים שאנו,מעבירים לפלשתינאים כל חודש את עלות התיקונים מהנזקים שניגרמים לאוכלוסיה אחרי כל נפילה,ופצוי לעסקים שקרסו.אני בטוחה שפירסומים כאלה מעודדים את כולנו ומעלים את המורל אצל החיילים שלנו.תודה לכם על היוזמה ונמשיך לעקוב בעניין.בברכה נילי.ג.