יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

מלחמה צודקת

לכל עם ישראל!
לפי דעתם של קומץ אנשי שמאל "הומאניטריים" שתמכו במשטר הטרור בעזה, אין מלחמה מוצדקת.
אנשי הג'יהאד בעזה תקפו במצח נחושה את האוכלוסייה האזרחית שלנו בשדרות ובסביבתה במשך למעלה משמונה שנים; היו ימים שבהם נורו מאות טילים. האם יש מי שיכול לתאר לעצמו את חיי היום יום של האנשים האמיצים החיים באזור?!
הפסקת האש הזמנית לא סייעה לדבר מלבד לאפשר לחמאס לחזק את מלאי התחמושת שלהם בטילים ארוכי טווח עוד יותר; שהוברחו בעשרות מנהרות, בה בשעה שהפגזות פזורות על אנשינו נמשכו!
ישראל שבה והזהירה את אנשי הג'יהאד להפסיק את תוקפנותם, אך ללא הועיל. האיפוק שהפגינה ישראל מפעולת גמול חריפה התפרש כחולשה וכהעדר יכולת.
ביום השלישי למתקפות המדויקות של חיל האוויר שלנו כנגד תשתיות הטרור, נראה שמשטר החמאס הג'יהאדיסטי מתפורר, על פי דיווחים של משקיפים מקומיים – רבות מן המנהרות שלהם נהרסו, מנהיגיהם מסתתרים.
כצפוי, רוב העולם הערבי נתון במהומה. אפילו "שותפנו לתהליך השלום", מחמוד עבאס, קרא למתקפות המדויקות של ישראל כנגד הטרוריסטים בשם "טבח"!! אכן, זהו עבאס, הלוחם בטרור!! כמובן, הדבר נתן אור ירוק למחבלים הנתונים למרותו, וכתוצאה מכך יש מהומות, בשלב הזה.
צריך היה להראות לג'יהאדיסטים הרבים במזרח התיכון, כי שאיפתם להשמיד את עמנו ואת מדינתנו תעלה להם ביוקר רב יותר מששיערו. אנו מצדיעים לחיילינו האמיצים, ומאחלים להם הצלחה במשימתם החשובה והמורכבת.
אנו מתפללים שכל אחד ואחד מהם ישלים את משימתו וישוב הביתה בשלום.
אנשינו יגנו על מדינתנו בכל מחיר. זאת המדינה היחידה שיש לנו.
אנו מעריכים את העובדה שממשלת ישראל נקטה סוף סוף בצעדים ההכרחיים, ומקווים שהם יובילו לתוצאות שאנו שואפים להן.
טוב יעשו שכנינו, ובהם "שותפנו לתהליך השלום", מחמוד עבאס, אם יימנעו מלהוסיף שמן למדורה... הערבים במדינתנו אינם יכולים לאחוז בחבל בשני קצותיו – להישאר אזרחי המדינה ואף לתמוך בגי'האד!

יום שלישי, 23 בדצמבר 2008

כיצד להגיע לשלום במזרח התיכון הסוער

לכל עם ישראל!
כדי להשיג שלום במזרח התיכון חובה על כל הצדדים לרצות בשלום במידה שווה. ואולם, למרבה הצער, לא כך הם פני הדברים.
ועוד למרבה הצער, אנשים רבים שכוונותיהם טובות, ובהם גם ישראלים אחדים, נכונים לעסוק בעיוורון מרצון, והם מקווים בניגוד לכל תקווה שבצורה כזאת או אחרת שטחים תמורת שלום זהו הפתרון הנכון. אי עמידה מול המציאות היא המרשם הגרוע ביותר לשלום.
בדיקת המציאות:
  • מדינות ערב מחזיקות יחד ב-13.7 מיליון קמ"ר של שטחים.
  • ישראל, כולל יהודה ושומרון, מחזיקה שטח של 27,980 קמ"ר, לפני שעזה ננטשה.
  • יהודה ושומרון הן קו הגנה חיוני. בלי קו ההגנה הזה ישראל לא תוכל להתקיים.
  • הערבים השקיעו זמן רב – 35 שנים – והון תועפות מאז מלחמת יום הכיפורים (1973) בתעמולה מלחמתית שעושה דמוניזציה ודה-לגיטימציה לישראל בכל רחבי העולם ובמדינות ערב – במסגדים, במערכת החינוך, במערכות החדשות, במדיניות החוץ – וכך הם משפיעים על המדיניות של המדינות התלויות בנפט, ומעל לכל – באו"ם, כפי שאנו יודעים היטב.
הרי זה מעל ומעבר לתמימות גרידא להאמין שוויתור על יהודה ושומרון – שטח קטן של קרקע באופן יחסי, אבל שטח חיוני להגנת ישראל – ישכנע את הערבים להשלים עם ישראל.
ואולם, יהודה ושומרון חיוניות – במלחמת השלבים של הערבים – להבסת ישראל!
זאת היא המציאות, ותקוות שווא לא ישנו אותה.
לערבים אין כל זכויות חוקיות ביהודה ובשומרון. נקודה.
המעמד החוקי של ישראל בארץ ישראל קודם להחלטת האו"ם העכשווית, הקוראת לישראל לוותר על חלק חיוני מארצה כדי ליצור מדינה ל"פלסטינים" המופרכים.
קשה לשער שמנהיגי העולם כולם אינם מודעים לעובדות הללו.
על מנת להשיג שלום אמיתי במזרח התיכון, הערבים צריכים לרצות בשלום באותה מידה שישראל רוצה בו. עליהם לוותר על תעמולת המלחמה שלהם כנגד ישראל ועל לימוד הג'יהאד. החלשת ישראל תוביל למלחמה, לא לשלום!
חובה עלינו לעצור את התעלול הזה שעלול לסכן את עצם קיומנו באזור המסוכן הזה.

יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

טבחו ביהודים כפי שעשיתם בשנת .1929

לכל עם ישראל!
איש הדת האיסלמי, שייח' חמאם סעיד, המדריך העליון (!!) של האחים המוסלמים בירדן קרא לאחיו "הפלסטינים": "הו עזה האצילה, שאי ראשך בגאון. בזכותך נושאים המוסלמים ראשם בגאון. ואתם, אנשי חברון, אתם כעת במלחמה נגד היהודים. אתם כבר מנוסים במלחמה הזאת. ראינו כיצד ביום אחד בשנת 1929 טבחתם ביהודי חברון. כיום עליכם לטבוח אותם על אדמת חברון. הרגו אותם בפלסטין"!!
"גרשו את השגריר היהודי מרבת עמון. רבת עמון טהורה, ואין להרשות שהשגריר היהודי יטמא את אדמתה. החזירו את השגריר הירדני מפלסטינה. רק מוג'הידין צריכים להיות בפלסטינה..." "עמדת המלומדים הדתיים היא שכל מי שסוחר עם היהודים הוא בוגד ומשתף פעולה".
דברים דומים נאמרו בלבנון על ידי חוסאן עבדאללה, איש אגודת המלומדים האיסלמיים הלבנונית: "הפסקת האש עם הישות הציונית חסרת משמעות. מי יתן ושוב יתפוצצו גופות טהורות בירושלים ובתל אביב ובכל הערים בפלסטין הכבושה..."!!! ועוד...!! כך דווח בג'רוסלם פוסט מיום 15 בדצמבר 2008 ושודר בתשדירי טלוויזיה של אל-מנאר ואל-אקסה מיום 3 בדצמבר ומיום 5 בדצמבר באתר MEMRI.
אנשי הדת האלו אינם היחידים שמסיתים לשנאה, לאלימות ולרצח.
סרט קצר שהוקרן לאחרונה מביא ציטוטים מן הקוראן ומראה אנשי דת המצטטים מתוך הקוראן וקוראים למוסלמים לצאת לג'יהאד כנגד "הכופרים"!
הקריאה לג'יהאד איננה "רק" כלפי העם היהודי. ההטפה היא לג'יהאד כנגד כל המדינות הדמוקרטיות במערב, כולל אירופה וארצות הברית, וכן כנגד כל הדתות הלא-איסלמיות!
המטיפים לאיסלם קוראים בגלוי לכיבוש אירופה, אמריקה ובריטניה. הם שלטו בעבר והם ישלטו שוב – לפחות כך הם מאמינים. האיסלם יצא לדרך!
אנו יכולים לראות אפוא כי גם ניסיונות פיוס לא יעזרו לאיש על פי מוחם של הקנאים הללו.
האנשים במדינות המערב מתחילים להבין את זה. לצערנו, מנהיגיהם עדיין לא. ואנחנו?!

העולם החופשי יכול עדיין לעצור אותם.

יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

הפעם זה יהיה שונה?

לכל עם ישראל!

"הפעם זה יהיה שונה", הכריז הגנרל האמריקני, קית דייטון, בראיון לג'רוזלם פוסט (12 בדצמבר 2008). דייטון מאמן שבעה גדודים של פלסטינים מיהודה ושומרון - !!
מדוע גנרל אמריקני מאמן ערבים עוינים על אדמתנו?
הערבים מעולם לא שינו אף לא אחת מתביעותיהם השערורייתיות, שאין להן כל בסיס חוקי.
מדוע המנהיגים שלנו הרשו לעצמם להיות מובלים בנתיב המסוכן הזה, שנכפה בידי ממשלות זרות, שהאג'נדה שלהן היא לפייס את הערבים על חשבון ישראל?!
המלכודת של פתרון שתי המדינות אושרה בידי האמריקנים והרוסים, ומשום כך הצבעה חיובית במועצת הביטחון הייתה בלתי נמנעת!
התוכנית הסעודית אינה אלא אולטימטום והיא אינה משאירה מקום למשא ומתן. התוכנית הסעודית התפתחה ל"פתרון שתי המדינות". כל התנאים בה מותירים את ישראל נטולת הגנה.
אש"ף-פתח-הרשות הפלסטינית בהנהגת מחמוד עבאס, "הפלסטינים" הבדויים – עושי דברם של הסעודים ושל הליגה הערבית דבקים באולטימטום הסעודי; בעוד ישראל עושה מאמצים לפיוס , הערבים אינם משנים את תביעותיהם!
כפי שנאמר קודם, הערבים ביהודה ובשומרון אינם בעלי זכויות חוקיות לקרקע, ובוודאי שאין להם כל זכות למדינה. ברור שאין מקום לשתי מדינות בנות קיימא בארץ ישראל.
אין אנחנו חייבים לבצע התאבדות לאומית כדי לרַצות את "ידידינו" ואת אויבינו.
רק ישראל חזקה בתוך גבולות בטוחים ובני הגנה תשרוד בעולם העוין הזה.

יום שלישי, 16 בדצמבר 2008

הפיכת הכרזה הרת אסון למעלה! פתרון שתי המדינות שמציע האו"ם

לכל עם ישראל!
מועצת הביטחון של האו"ם הצביעה על הצעת הטיוטה שהוגשה בחסות המשותפת של ארה"ב-רוסיה, המאשרת את "פתרון שתי מדינות", ואימצה אותה, כצפוי.
מנהיגינו חסרי חוט השדרה שיבחו את החלטת האו"ם, אף על פי שאפילו לא התייעצו בממשלתנו!
מאימתי הנחנו לזכויותינו הריבוניות כאומה עצמאית לחמוק מבין אצבעותינו?! ומדוע ממשלתנו – ממשלת מעבר – הופכת את החלטת האו"ם המסוכנת הזאת למעלה?!
החלטת האו"ם 242 שנוצרה לאחר מלחמת 1967 איננה תומכת במדינה ערבית נוספת בארץ ישראל; אין היא תומכת בזכויות כלשהן של "הפלסטיניים" הבדויים, והיא לא תמכה בלגיטימציה לכיבוש הבלתי חוקי של יהודה ושומרון בשנת 1948. החלטה 242 תמכה בסיום הסכסוך בין מדינות ערב וישראל (אין אזכור של "הפלסטינים"), ובגבולות בטוחים, בני הגנה ומוכרים לכל המדינות באזור.
ההחלטה החדשה של האו"ם שוללת מישראל את הגבולות בני ההגנה בו בזמן שהיא מייסדת מדינה עוינת בלב ארץ ישראל, מדינה שמעולם לא הייתה קיימת במהלך ההיסטוריה המתועדת!
"ידידינו" ואויבינו גם יחד עדיין מקווים לאחד את עזה עם "הגדה המערבית" למדינה "פלסטינית" אחת!
של מי היה הרעיון המקיאוויליסטי הזה לחבר את "הגדה המערבית" עם עזה?!

מובן מאליו שיהיה אפשר לחתוך את ישראל לשני חלקים בתרחיש כזה, וזהו בדיוק מה שירדן התכוונה לעשות בשנת 1967, לפני שישראל השיבה לעצמה את יהודה ושומרון. מעמדה החוקי של ישראל וזכויותיה על ארץ ישראל קיבלו הכרה מ-52 מדינות חברות בחבר הלאומים בשנת 1920 בסן רמו שבאיטליה, והפכו לחלק מן החוק הבינלאומי.
זכויותיה של ישראל אושרו גם על ידי הסנט של ארה"ב והוכרזו כחוק על ידי נשיא ארה"ב דאז, קלווין קולידג', ב-5 בדצמבר 1925. החוק הזה עומד על מכונו עד עצם היום הזה. אם כן, תמיכתו של ממשל בוש במדינה ערבית על אדמת ארץ ישראל יש בו משום הפרה בוטה של החוק הזה (ראו את הציטוט של פרופ' פול אידלברג בספר כתה אשמה מאת סבינה סיטרון, הוצאת גפן 2007, עמ' 306).

יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

עזרה לאויב בלתי נלאה ותמיכה בו

לכל עם ישראל!
דניאל פייפס ומומחים אחרים מתחום הטרור האיסלמי מקוננים על העובדה שהעולם המערבי – על פי רוב – מתאמן בהתעלמות מלומדת מקריאה לאויב בשמו הראוי לו. פייפס סבור שרק מתקפות כלליות, שישתמשו בנשק להשמדה המונית שיגרום לאסונות כבדים יצליחו לעורר את אנשי המערב מטמטום החושים שבו הם שרויים.
המנהיגות הקיימת בישראל מצטיירת אף היא כמי שמנסה לחקות את הנטייה הזאת וללכת בעקבותיה, אף על פי שבעיית הטרור במדינת ישראל היא בעלת אופי מיידי בהרבה. אומות דמוקרטיות מערביות, וכעת גם הודו – דמוקרטיה בעלת שיעור אוכלוסין מוסלמי גבוה – אינן נתונות תחת מתקפות טרור קבועות, כפי שחווה אותן האוכלוסייה האזרחית במדינת ישראל.
הטרוריסטים בעזה תוקפים אוכלוסייה ישראלית בשדרות ובסביבתה ללא הרף כבר שמונה שנים בעשרות טילים מדי יום ביומו. מאז שנטשה ישראל את עזה לטובת הטרוריסטים, הטרוריסטים נטולי רסן והם עוסקים בפיתוח ובהברחה של כלי נשק מתוחכמים עוד יותר ובעלי טווח גדול עוד יותר כדי שיגיעו לאוכלוסייה ישראלית בערים וביישובים הסמוכים.
זוהי בפירוש מלחמה הנובעת מעזה הנתונה בידי טרוריסטים. ואף על פי כן ישראל היא זו הנאשמת, כאשר היא סוגרת – לפעמים – את קווי האספקה בתגובה למתקפות הטרור! מעולם בהיסטוריה של המלחמות לא נשמע כדבר הזה – לספק דלק ומזון לאויב הנלחם בך! ההיפך הוא הנכון. מחסני דלק ומאגרי מזון הופצצו בזמן מלחמת העולם השנייה בידי הכוחות האמריקנים וכוחות בנות הברית שנלחמו בגרמניה הנאצית ומדינות הציר.
הג'יהאדיסטים בעזה מסורים למטרת השמדת מדינת ישראל ותושביה. מדוע מישהו שפוי בדעתו מצפה מישראל להאכיל ולממן את האויב הסורר הזה?!
נראה שאנשים "שכחו" (!) שהחמאס נבחר ברוב (80%-75%) הקולות "התמימים" בעזה; הקולות האחרים הלכו לטרוריסטים אחרים כגון אל-אקצה, פתח, הג'יהאד האיסלמי וכו'.
לא יעלה על הדעת וגם אין זה מוסרי לסייע לאויב הנחוש בדעתו להשמיד אותך! האם האמריקנים או הבריטים היו מספקים מזון ודלק לאוסמה בן-לאדן ולטרוריסטים שלו אילו היה להם מדרך כף רגל במקום כלשהו בעולם?!
קודם כל על החמאס לגנות את הטרור, להפסיק את המתקפות נגד האוכלוסייה בישראל, לשחרר את גלעד שליט החטוף, לפני שכל "ההומאניטרים" בעולם יכולים לדרוש מישראל לספק עזרה ותנאים נוחים לאויביה.

מתי ייעצר הטירוף הזה?!

מתי ייעצר הטירוף הנורא הזה; איש כנגד אחיו בעוד הערבים צוחקים עצמם לדעת.
מדוע אנו פועלים למען מטרותיהם של אויבינו המרים – אנשים שאין להם דבר מלבד בוז כלפינו – שבאים בתביעות שערורייתיות, חסרות כל בסיס משפטי!
מדוע משפחות יהודיות מגורשות באלימות ובלא כל רחמים מבתיהן בלי האפשרות להשמיע את דברן לפני בית משפט?!
מדוע הממשלה הכושלת וחדלת האישים הזאת מקבלת החלטות המבוססות על מדיניות שנכפתה בידי כוחות זרים, שהאג'נדה שלהם קשורה עד מאוד לזו של הליגה הערבית?
הרשות הפלשתינית-פתח-אש"ף – "שותפינו לשלום" – מאיימים באיומי מוות על כל ערבי שימכור קרקע או נכסים אחרים ליהודי!
מדוע ממשלת ישראל מתירה את השערורייה הזאת?!
דובר הפתח-אש"ף-הרשות הפלשתינית, שקיבלה כעת זריקת עידוד, תובע שממשלתנו תסלק את כל "המתנחלים" מחברון!! באיזו זכות?
מה קרה לזכויותינו בארצנו?! מה קרה לכבוד העצמי שלנו? מתי איבדו חלק מאיתנו את ההערכה למדינה שלנו – לארצנו – אחרי מאות שנים של גלות?!!!
אין כל סיבה משפטית ליצור למען הערבים מדינה אחת נוספת בלב ישראל, מדינה שתהפוך בתוך זמן קצר לסוס הטרויאני של הליגה הערבית.
זכרו – ישראל לא תוכל להתקיים בלי גבולות בני הגנה – כולל גב ההר של יהודה ושומרון.

יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

חגיגות בארגון האומות הלא-מאוחדות

לכל עם ישראל!

החגיגה השנתית של חבטות בישראל נפתחה בשבוע שעבר באספה הכללית של האו"ם, בהנחיית יושב הראש הנוכחי, מיגואל ד'אסקוטו ברוקמאן, שקרא לחרם, לשלילה ולסנקציות כלפי מדינת ישראל.
לא הפורענות הטרוריסטית, ולא רצח העם שמתחולל בדרפור, ולא ההסתה לרצח אזרחי מדינת ישראל והשמדת המדינה שנעשית על ידי אירן, גם לא מרוץ ההתחמשות הגרעינית של אירן, כדי שתצליח לממש את איומיה, לא אלו הדברים שעולים על סדר היום של האו"ם. מאז החלה מתקפת התעמולה הערבית נגד ישראל בכל תוקפה בשנת 1973, לאחר מלחמת יום כיפור וכל שאר מלחמות התוקפנות הערבית, ישראל ולא תוקפיה הערבים היא הנתונה לביקורת של האו"ם.
עובדות ומאורעות היסטוריים הוחלפו בתעמולה ערבית-מוסלמית מקוממת, שמטרתה לחתור תחת עצם קיומה של המדינה היהודית.
נשק הנפט ואיומים וסחיטה ישירים "סייעו" לערבים-המוסלמים לרכוש רוב אוטומטי באו"ם, ועיוותו תוך כדי כך את הגוף הבינלאומי הזה.
האו"ם הוקם לאחר מלחמת העולם השנייה והשואה, והוא נוסד כדי לתקן את העוולות של העידן הנאצי, כדי למנוע תוקפנות, הפרת זכויות אדם, הסתה לרצח עם, וכמובן – רצח עם.
כיום ארגוני זכויות אדם מונהגים בידי עריצים, מפירי זכויות אדם ותומכים בטרור! הטפות של הסתה לרצח עם ושל אנטישמיות נשמעות תדיר מן הפורום של האספה הכללית של האו"ם – ואף מריעים להן.
אין כל תקווה שהאו"ם יפעל אי פעם למחיקת הייסורים הנוראיים של הטרור בעולם, שקורבנותיו האחרונים במומבאיי שבהודו היו תיירים ואזרחים – ששימשו מטרה מכוונת לטרוריסטים.
קבוצה ג'יהאדיסטית שבסיסה בפקיסטאן תיארה את ההודים ואת היהודים כאויבים העיקריים של האיסלם.
אם מנהיגי העולם החופשי לא יפעלו יחד ובתיאום כנגד הסכנות המאיימות על העולם – לא רק אירופה (ראה את ספרה המבוסס על עובדות של בת יאור: Eurabia: The Euro-Arab Axis) כי אם כל העולם כולו יהפוך לקורבן של האסלם.

עדיין לא מאוחר מכדי לפעול!