יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

הקול השפוי

לכל עם ישראל!

"כאמריקני אינני סבור שהישראלים מחויבים או שיש לדרוש מהם לוותר על קרקע כדי להביא לשלום", כך אמר בתחילת השנה מייק הוקאבי, המושל לשעבר של ארקנזס, שהיה גם מועמד לנשיאות.

"אין מגיעים לשלום על ידי יצירת מצב שבו אי אפשר להגן על הגבולות ומשום כך גם אי אפשר להגן על האזרחים. מצב של הפסקת אש זמנית איננו שלום, כאשר בו בזמן שהפסקת האש הזאת נמשכת, מעבר לגבול מתחמשים כדי להרוס את הגבול הזה עצמו".

הוא אמר שאילו הוא היה אב ישראלי, הוא היה רוצה לדעת שהגבולות של המדינה שלו מוגנים היטב. כיצד יכול אב לישון היטב כאשר הוא יודע שבמרחק מטרים אחדים ממנו מישהו מכוון אליו טיל? הוא יכול רק לדמיין כיצד מרגיש מישהו שמדינה עוינת קרובה אליו כדי מטרים אחדים.

הוא אמר שלא רק שאין זה ריאלי לקיים שתי ממשלות בקרבה גדולה כל כך, אלא שזה גם לא רציונאלי. מדוע להקים מדינה פלסטינית על גבי שטח זעיר שגודלו כגודל של בול דואר, כאשר מתבוננים במפה של המזרח התיכון, ולערבים יש טביעת כף רגל עצומה", כך אמר.

עוד הוסיף ואמר שהוא אינו מאמין שהאינטרסים של ישראל נשמרים כאשר מקימים מדינה פלסטינית בירושלים או בגדה המערבית, בייחוד כאשר האוכלוסייה של מדינה כזאת קשורה לחמאס.

הוא אמר שהעמדה שלו תואמת את ההבטחות שקיבלו ממשלות ישראל מאת ארצות הברית. הוקאבי דיבר על הערכתו לנשיא ג'ורג' וו. בוש למרות שחולק עליו בנושא פתרון שתי מדינות. ויתור על חלקים מן הגדה המערבית לפלסטינים יהיה "לא רציונאלי" הן מבחינת הביטחון והן מבחינת היעילות השלטונית.

אכן קולו של מר הוקאבי הוא קול שפוי והגיוני.

מר בוש הוא הנשיא הראשון בארה"ב ש"התחייב" לתהליך הזה, שמסכן את ישראל.

ישראל חייבת ליצור את המדיניות שלה, שתגן על האינטרסים של עמנו ועל שלמות מדינתנו.

"הפלסטינים" הם "בסך הכל" באי כוחה של הליגה הערבית, ממש כשם שהם המצאה שלה! ל"פלסטינים" אין כל זכות לארצנו ולא לעירנו הקדושה, ירושלים! משא ומתן לשלום עם אנשים שתוכנתו לג'יהאד כבר בינקותם הוא עקר מיסודו!

ייתכן שעלינו לעמוד מול האמת הכואבת ולהכיר בכך שבשלב הזה בהיסטוריה אי אפשר להגיע לשלום.

דמוגרפיה, "המפלצת המדומה" שמפחידה את ממשלתנו, איננה מאיימת כעת על המדינה שלנו כיוון שרוב "הפלסטינים", רובם ככולם, אינם זכאים לאזרחות ישראלית. גבולות שאינם בני הגנה במסגרת "פתרון שתי מדינות" הם הסכנה המיידית!!

נקרא לבחירות לפני שהממשלה הזאת
תבצע טעות הרת אסון שאין ממנה דרך חזרה!

אין תגובות: