יום רביעי, 13 באוגוסט 2008

עוד קדוש אחד

לכל עם ישראל!

הדגלים מורדים לחצי התורן ברמאללה, מפני ש"שותפינו לשלום" הכריזו על שלושה ימי אבל לזכר מחמוד דרוויש, תועמלן ערבי – מוכר גם כמשורר, שלזכותו נזקף "סיוע לעיצוב הזהות הלאומית הפלסטינית". לפי מקורות ערביים נודעה לו חשיבות לא רק לגבי ה"פלסטינים", כי אם לעולם הערבי כולו.

דרוויש מוכר בעיקר בשנאתו ובהסתה שלו נגד היהדות והציונות, על פי זבולון אורלב, לשעבר שר החינוך של ישראל. "השירה" שלו היא חלק מתוכנית הלימודים ברשות הפלסטינית ותרמה תרומה גדולה לעשרות שנים של מערכת תעמולה ערבית ולאלימות ולטרור נגד בני עמנו!

גם שלוש המתקפות האחרונות בירושלים האחת בידי מחבל בישיבת מרכז הרב ושתיים בידי נהגי טרקטור, לא היו סטייה, אלא תוצאה של "תוכנית הליבה" של הרשות הפלסטינית של עבאס!!
אבל הממשלה שלנו עדיין עומדת על כך ש"יש לחזק את עבאס"!! כשם שהיה צריך לחזק את עראפת בזמנו, עד שהסכמי אוסלו התפוצצו בפנינו.

לפני שבועות אחדים, כאשר ישראל שחררה את סמיר קונטאר, מחבל רוצח, ואף את גופתה של המחבלת הידועה לשמצה, שרצחה ופצעה אזרחים ישראלים, הרשות הפלסטינית ברמאללה קיוותה לכבד אותה בלוויה מפוארת כדי לציין את מסירותה למטרה הערבית, ואף כינתה אותה בשם "מופת לכל הנשים"!!

אלו הם "שותפינו לשלום", וממשלתנו הטועה "נחושה בדעתה" להניח להם לעשות כרצונם.

הפסיקו את "התהליך" הזה לפני שיהיה מאוחר מדי!

אין תגובות: