יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

האם 1984 של אורוול כבר כאן?

לכל עם ישראל!

אכן אנחנו חיים בזמנים אורווליאניים.

ראש ממשלת ישראל, שענן של חקירות רובץ מעליו, והוא מואשם בניהול כושל של ענייני ביטחון המדינה, פורש סוף סוף – ותוך כדי כך הוא מסתובב ואומר כי הוא ימשיך במדיניות הכושלת שלו עד לסוף המר!

הוא מודה כי הוא אינו פופולרי, והאמינות שלו – איננה בנמצא. הוא איבד את ההערכה של הקואליציה שלו, ושל חברי הממשלה הבכירים שאיתו, אבל אותם חברי ממשלה בכל זאת מאפשרים לו להשתטות!

"ידידי" ישראל מבקשים ממנה להפוך את עורה כדי לרצות את המעלילים עלינו ואת אויבינו הישירים, שהם "במקרה" שותפים עסקיים לאותם "ידידים"!

המנהיגים האיראניים רוצחי העם מאיימים על עצם קיומה של ישראל, ובו בזמן "ידידינו" האירופים מנהלים עם איראן עסקים כרגיל, וטוענים שהם "לוחצים" על איראן כשהם מאיימים עליה כי היא צריכה לעצור את השאיפות שלה לנשק גרעיני!

וכל זה מתרחש תוך כדי שידידינו הדמוקרטיים, ממשיכים – באמצעות קונדוליסה רייס – ללחוץ על ישראל לוותר למען הערבים על אדמה שהיא חיונית לביטחון המדינה, ואין הם שמים לב לעובדה שממשלת ישראל נתונה כעת במצב שבו אין היא ראויה להחליט החלטות מהותיות, מבחינה "דמוקרטית".

ובינתיים הכלכלה הבינלאומית נמצאת תחת סחיטה של אופ"ק הקובעת את מחירי הנפט, ובדרך אגב מממנת התחמשות צבאית עצומה, בעוד המוסלמים הקיצוניים "מבטיחים" להקים ח'ליפות עולמית!!

האם מישהו מקשיב אי שם בעולמנו השרוי למחצה בתרדמת?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שלום קואים לי עדן,אני לומדת תקשורת שנה א' ומאוד התרשמתי מהמאמרים שכתבתם.ואני עושה כתבה על הסכסוך ישראלי פלסטינאי אשמח לקבל תגובה ולשאול אתכם שאלות בנושא

תודה מראש,עדן