יום שלישי, 29 ביולי 2008

מקל וגזר?!

לכל עם ישראל!


שורה ארוכה של מנהיגים זרים ביקרה לאחרונה במדינתנו. אחרי דברי הכיבושין המתבקשים (הגזר), מגיעה המנטרה השגרתית "פתרון שתי מדינות" (המקל המתבקש מאליו).

השאלה העולה מאליה היא מהו הבסיס החוקי או המוסרי שעליו מבססים המנהיגים הללו את תביעתם – שישראל תהפוך את עצמה שוב לפגיעה למתקפות ערביות באמצעות הקמת מדינה ערבית נוספת בתוך תוכה, במרכז הבטן הרכה שלה?!

מדינה ערבית שכזאת תהיה לא אחרת מאשר "סוס טרויאני", ותשמש כשלב הראשון "במלחמה כוללת נגד המדינה היהודית הכופרת"!

כל מי שיש לו מושג קלוש על גודלה של מפת ישראל, כולל יהודה ושומרון – פחות מ18,000 קמ"ר – "פתרון שתי מדינות" נראה לו בוודאי לא ראוי. אם הרעיון המסוכן הזה יתממש אי פעם לא תהיה לישראל עצמה אפשרות קיום ! ואולם "הידידים" האלו שלנו תובעים שתהיה למדינה עתידית בשם "פלסטין" אפשרות קיום!

חלק מבני הדור הצעיר שלנו אולי לא יודעים ש"פלסטין" חדלה להתקיים כאשר עם ישראל חזר והתיישב על אדמתו מימים ימימה.

המסמך החוקי היחיד, החלטת האו"ם 242, שבאה לאחר מלחמת ששת הימים ואחרי עשרות שנים של תוקפנות ערבית כלפי ישראל, אינה מזכירה כלל את "הפלסטינים", שלא לדבר על "מדינה פלסטינית", או על "שטח פלסטיני" "כבוש" או אחר!! כל התביעות האלה הן חלק מתעמולה ערבית שמקבלת עידוד ודחיפה בידי התקשורת שהיא כלי משחק בידיה. אבל מה לגבי ידידינו?

החלטה 242 מתייחסת לזכותה של ישראל לגבולות בני הגנה, והגבולות הללו – כך מסכימים כל המומחים – הם גבולותיה הקיימים של ישראל בגולן ובנהר הירדן.

בתרחיש של "פתרון שתי מדינות" ישראל לא תחזיק עוד בעומק מינימלי ולא בגבולות בני הגנה, וזהו בדיוק הדבר שאליו חותרים "שותפינו לתהליך השלום"!!

כולנו רוצים שלום. אבל הפרודיה הזאת לא תוביל לשלום. מדינת ישראל חלשה ופגיעה רק תחיש את התוקפנות של שכנינו השונים. אנחנו מדינה קטנה בסביבה עוינת. כל ניסיון של ישראל לוותר מתפרש על ידי אויבינו כסימן חולשה. והחלשים לא יחזיקו מעמד זמן רב במזרח התיכון כיום.!!

עלינו להיות חזקים ולעמוד על המשמר.!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

א\ג נכבדים
אני מתיחס למודעתכם מקל וגזר
הנכם מציינים הסכמת המומחים שגבולות בני הגנה לישראל הנם גבולותיה הקיימים של ישראל בגולן ובנהר הירדן
איך מישבים עמדה זו עם העובדה שבתחום הזה מתגוררים היום 5.5 מליון ערבים
כיצד נשמר את היותה של ישראל מדינה דמוקרטית של העם היהודי
ובו בזמן ימצאו בתוך גבולותיה מספר כה רב של אזרחים שאינם בני הלאום היהודי
אודה לכם באם תבהירו את הניגוד הנ"ל
בברכה
דן אבנון

Web Log Author אמר/ה...

אנו שמחים תמיד לקבל הערות ושאלות מאנשים שמגיבים למערכה שאנו מנהלים בתחום המידע.

קורא אחד מהורהר שלח תגובה לאתר שלנו בעברית על המודעה הזאת, שהתפרסמה גם בעיתון הארץ מיום שישי 1 באוגוסט 2008. איננו יודעים מנין צמח המספר 5.5 מיליון ערבים ביהודה ושומרון.

אפילו ביחס ל"סטנדרדים" הערביים של גוזמא, המספר הזה הוא "מופלא".
אנו יכולים להפנות אתכם לקבוצת המחקר הדמוגרפי האמריקנית-הישראלית (AIDRG), בראשות בנט צימרמן ומיייקל וייז, שפרסמה מחקר חלוצי על הדמוגרפיה היהודית והערבית.

על פי המחקר הזה 2.2 מיליון ערבים מתגוררים בעזה וביהודה ושומרון. כיוון שעזה איננה נמצאת עוד תחת שליטה ישראלית, מספר הערבים ביהודה ושומרון אינו יכול להיות יותר ממיליון אחד, והוא כנראה קטן יותר מן המספר הזה.

האנשים האלו אינם בהכרח אזרחי ישראל. אין מדינה בעולם שמחויבת להעניק אזרחות אוטומטית לכל מי שמבקש אותה. נוסף על כך, הערבים היו וצריכים עדיין להיות אזרחי ירדן. (אין כאן מקום לדון בשאלה מדוע החליטה ירדן לבטל את תוקף האזרחות שלהם.)

האוכלוסייה הזאת, שמקבלת בבתי הספר חינוך לג'יהאד נגד ישראל, איננה יכולה גם לדרוש קבלת אזרחות מן המדינה שלנו!!

אין צורך לומר כי אנו חיים ב"זמנים מעניינים", ומדינת ישראל צריכה להחזיק ביהודה ושומרון ובגבולות הקיימים שהם בני הגנה. הדמוגרפיה היא הקטנה שבצרותינו!

אבל בעזרת השם, אנו נתגבר!