יום ראשון, 13 ביולי 2008

התחממות היחסים? הלוואי! היית רוצה!

לכל עם ישראל

"סולנה אומר שהתגובה האחרונה של טהראן למשבר הגרעיני היא מורכבת וקשה", כך כתוב בכותרת של הג'רוזלם פוסט מיום 8 ביולי 2008 (עמ' 8). (וזה אחרי שנים רבות של משא ומתן, שבהן איראן מכריזה חד משמעית כי היא לא תנטוש את תוכנית הגרעין שלה! ובמשך כל הזמן איראן דוהרת לקראת השגת המטרה הגרעינית שלה!)

מתחת לכותרת אנו רואים את סולנה, נציג פעילות החוץ באיחוד האירופי, עם שר החוץ הצרפתי, ברנרד קושנר, ומזכיר נאט"ו, יאפ דה-הופ שאפר, צוחקים מעומק הלב... לעתים תמונה שווה אלף מילים – האם הבדיחה היא על חשבון ארה"ב??!

באותו היום הגיע שר החוץ האיטלקי לביקור בישראל, יום אחד לאחר שפיאט (יצרנית המכוניות האיטלקיות) הודיעה שהיא תייצר את מכוניותיה באיראן (ג'רוזלם פוסט, עמוד השער).

ישראל עדיין מקווה שנקיטת סנקציות כלכליות כבדות על איראן בידי הדמוקרטיות המערביות באו"ם ובאופן עצמאי, תשכנע את המשטר שם לוותר על השאיפות הגרעיניות ותמנע עימות צבאי. כל זה על אף המגעים הבוטים של כל החברים הבכירים באיחוד האירופי עם המולות הפאנאטים והמסוכנים!

לא ראש הממשלה שלנו לבדו, כי אם גם כמה טיפוסים בתקשורת סבורים שהביקורים התכופים של דיפלומטים וגנרלים זרים הם אות להתחממות היחסים עם ארצנו.

ממש לא! הם באים לכאן כדי לנצל את הרעיונות שלנו ולהשפיע על החלטותינו כלפי הערבים וכלפי איראן!

האם ממשלתנו או אמצעי התקשורת שלנו מבינים את המעילה באמון שמבצעים מנהיגי האיחוד האירופי, שההסכם שלהם עם הליגה הערבית נועד לחתור תחת ישראל ולערער על הלגיטימיות שלה בארצה, בעודם מעניקים לגיטימציה ל"זכויות" של "הפלסיטינים" בארצנו??

נחזור ונאמר – אין מקום לשתי "מדינות בנות קיימא" בארצנו הקטנטונת. "הפלסטינים" אינם אלא ערבים. הם באי כוח של הליגה הערבית, ואין להם כל זכויות בארצנו!!!

האשליה של "פתרון שתי מדינות" נועדה למוסס את ישראל בשלבים!

עצרו את התהליך המסוכן הזה כעת!

אין תגובות: