יום רביעי, 3 בספטמבר 2008

לחזק או לא לחזק את עבאס?

לכל עם ישראל!
תחבלני אוסלו דגלו בזמנו בחיזוקו של עראפת, גם בשעה שהוא קרא לג'יהאד נגד עמנו והשתמש בתוכנית הלימודים בבתי הספר כדי לגייס רוצחים מחבלים!

עבאס, "השותף לשלום" של ממשלתנו הכושלת, עדיין משתמש באותה תוכנית לימודים בבתי הספר של הפתח ברשות הפלסטינית, ובו בזמן הוא משתמש בטקטיקות שיחות השלום של עראפת!!

צריך להקשיב להספד של עבאס על "משורר" התעמולה דרוויש, כדי להבין את טבעו של המשא ומתן ל"שלום". בהספד אמר
עבאס, בין השאר:
  • "דרוויש היה אחד הסמלים לעקביות "הפלסטינית". "
  • "אתה מייצג את כל מה שמאחד אותנו."
  • "הדגל הפלסטיני שהניף דרוויש בשיריו יתנוסס בבוא היום גבוה מעל צריחי המסגדים, מגדלי הכנסיות והכתלים בירושלים, בירת הנצח של המדינה הפלסטינית!!!"

הציטוטים הללו אומרים במפורש כי עבאס אינו "שותף לשלום", וכי חיזוקו של עבאס הוא שטות שאין כמותה.

ברור שממשלתנו הטועה איננה מבינה את טבעו של האויב ולא את מטרותיו, והיא מובילה את המדינה לאסון, כאשר היא "מרגיעה" את האמריקנים בדיבורים על מחויבותה הנמשכת ל"פתרון שתי מדינות"!!!

התירוץ העלוב "לפתרון שתי מדינות" והוויתור לאויב על אדמה ועל גבולות בני הגנה הוא הנושא הדמוגרפי. אבל ישראל איננה חייבת אדמה או אזרחות לישות טרוריסטית שאוכלוסייתה התחנכה לג'יהאד נגד ישראל!!!

כעת, כדי "לחזק את עבאס", ממשלתנו שחררה מבית הסוהר רוצחים מחבלים מורשעים ושותפים לפיגועים ולרצח של בני עמנו!!
המחבלים הללו זכו לקבלת פני גיבורים ברמאללה, ועבאס מנהיגם הבטיח להם שלא יהיה שלום עד שישוחררו מבית הסוהר כל האסירים המחבלים!!!
ימים רבים לאחר מכן צוטט עבאס כמי שאמר שקונדוליסה רייס הסכימה איתו שמדינתו תכלול את כל השטחים שהיו בתחום שביתת הנשק משנת 1949 – עד הירדן, ים המלח וירושלים!!
אנו מקבלים מסרים סותרים לגבי ההתקדמות האמיתית של המשא ומתן. יש חשש כבד שקווי מתאר של גבולות יוצג לפני האסיפה הכללית של האו"ם כבר החודש!

האם אנו מוכנים לזה?!!

אין תגובות: