יום רביעי, 10 בספטמבר 2008

איזה בלגן ארגנו לנו המנהיגים שלנו!

לכל עם ישראל!

ראש ממשלה שעומדים להגיש כתב אישום נגדו על הפרת אמון הציבור, שוחד ועוד עברות, והוא עדיין מכהן.

שרת חוץ צווחנית "נקייה", שעתידה להחליף אותו, אם תתגשמנה התחזיות, ואף על פי כן היא אינה מוכנה לחשוף את מידת הוויתורים שכבר ויתרה לרשות הפלסטינית, מחשש שהדבר יפגע באפשרות שהיא תיבחר. כנופיה של גנרלים, שמוכנים למסור אדמה וגבולות אסטרטגיים של ישראל למען שלום דמיוני, בלי סימן לדאגה ניכרת לעין לכך שלא תהיה כל דרך חזרה במקרה שתקוותיהם לשלום תתבדינה ותיגמרנה באסון.
מה שמכונה "תהליך השלום" הולך ומתקרב למה שהערבים "דורשים", אף על פי שהם לא התמתנו בעמדותיהם המוצהרות המקוריות!

ממשלתנו - שממשלות זרות האיצו בה ודרבנו אותה לוותר "ויתורים כואבים", בגלל האינטרסים שלהן ולא של ישראל - דוהרת ללא מעצורים לקראת אסון!

האם ייתכן שהממשלה הזאת כל כך מהופנטת על ידי רעיון השלום, עד כדי כך שהיא מוכנה לסכן הכל, אף על פי שהיא יכולה ואולי חייבת להבין את התכסיס של הליגה הערבית ושל חבר מרעיה!

שוב ושוב נאמר, "מפת הדרכים לשלום" ו"פתרון שתי מדינות" הם המצאות של הליגה הערבית, בדיוק כמו "הפלסטינים", שהם באי הכוח שלה!!! "תוכנית השלבים" שנרקחה בקהיר בשנת 1974 חזתה בדיוק "פתרון" שכזה על מנת לפרק את ישראל ולהשמידה בשלבים!!

מלחמת התעמולה הערבית נגד ישראל מצליחה טוב יותר מאשר כל המלחמות התוקפניות של הערבים שבוצעו מתוך כוונת השמדת עם!!

מתקפת "השלום" הערבית היא חלק מן התעמולה של הליגה הערבית. האם אנו אכן מאמינים לכוונות השלום שלהם כאשר מלחמת התעמולה הנחושה שלהם נגד ישראל, המתרחשת באירופה, הובילה לאנטישמיות שאין לה תקדים מאז השואה?!! כמה מאיתנו מוכנים לקבל את התעמולה הערבית כאמת מתוך תקוות שווא לשלום?!

קראו לבחירות כלליות עכשיו,
לפני שהממשלה הקלוקלת הזאת
תחליט החלטות
שאין מהן דרך חזרה!

אין תגובות: