יום שני, 19 במאי 2008

בוש, 'נכבה' והאסון האמיתי

לכל עם ישראל!

ישראל הכינה לעצמה מסיבת יום הולדת נפלאה – וזה בסדר גמור – מגיע לנו לחגוג! יום הולדת שמח, ישראל!

נכבדים רבים באו מרחבי העולם לעזור לנו לשמוח. הנשיא האמריקני, מר ג'ורג' וו. בוש נשא
נאומים מרגשים אחדים, והנאום בעל המשמעות הגדולה ביותר נישא בפני הכנסת, בית הנבחרים של ישראל.

הוא הזכיר את העוולות שנעשו לעמנו ואת מדיניות הפיוס קצרת הטווח שבה נהגו מנהיגי העולם כלפי היטלר בשעה שהיה צריך לעצור אותו. הוא התייחס לאלו המעדיפים לפייס את מי שמציבים איום כלפי העולם כיום. בהתייחסו לביקורו במצדה – המעוז האחרון של בני עמנו במלחמתם ברומאים לפני אלפיים שנה – הגה בוש ברגש רב את המילים "מצדה לא תיפול עוד לעולם", והתחייב שהעם האמריקני יתמוך בנו בעת צרה.

ואולם חשרת העננים האפלים באופק לא תתפזר בעזרת נאומים בלבד. איראן מאיימת על עצם קיומה של ישראל כעת. מעטים מאוד סבורים שנשיא ארה"ב יצליח לבטל את מתקני הגרעין העיקריים באיראן כל עוד יש זמן, ולא ברור אף אם יש לו די זמן לכך במהלך ימי כהונתו המסתיימת. אם אכן יצליח לעשות זאת, אין ספק שהדבר יספק למר בוש מורשת נצחית, ויציל את העולם משואה גרעינית.

בה בשעה שאנו חוגגים את ההישגים הנפלאים של ישראל בששים השנים האחרונות, הבעיה המיידית המרחפת מעלינו היא כיצד להתמודד עם האויב בעזה וביהודה ושומרון.
עבאס איננו שותף בר-קיימא לשלום. איננו יכולים להשלות את עצמנו ולהאמין שהשלום קרוב לבוא, כאשר גם "שותפנו לשלום" משתמש בתעמולה ערבית נבזית כדי לערער על זכותנו על ארצנו הקדומה.

"נכבה" – האסון – "זכות השיבה", התביעה מישראל ליצור בעבור הערבים מדינה בתוך השטח המצומצם של ארצנו, ושהמדינה הזאת תיקרא בשם "פלסטין", כל אלו נועדו להפוך את דמותנו לדמות מפלצתית ולערער על עצם קיומנו בארצנו שלנו – ארץ ישראל!

האסון האמיתי הוא שהותר לערבים ב"מחנות הפליטים" להישאר – חלקם למשך ארבעים שנה וחלקם אף לזמן רב יותר – והמטרה היחידה הייתה לנסות ולהשמיד את מדינת ישראל בשלבים!
אכן יש להעניק לערבים הללו את זכות השיבה אל ארצות מולדתם בקרב המדינות הערביות!
מדינת ישראל בוודאי לא צריכה ליצור את התנאים להשמדת עצמה, כדי שהערבים יצליחו סוף סוף במקום שבו נכשלו ב1948, 1967, 1973 ובכל הפעמים האחרות במהלך השנים הללו ולאחריהן!! (אנא קראו את ההודעות הקודמות שלנו בארכיון שבאתר שלנו)

האסון האמיתי הוא שהותר
לערבים ב"מחנות הפליטים" להישאר!

אין תגובות: