יום שישי, 9 במאי 2008

"תהליך השלום" ומערכת התעמולה הערבית נגד ישראל

לכל עם ישראל!

אחמדיניג'אד אמר פעמים רבות כי הוא ימחה את ישראל מעל פני המפה – "השותף" שלנו לתהליך השלום, מחמוד עבאס, כבר עשה זאת!! .

ישראל איננה קיימת במפות של אש"ף-פתח. היא איננה קיימת במפות המופיעות בספרי לימוד בערבית, והילדים, המחונכים לג'יהאד, לומדים להחליף את ישראל ב"פלסטין". מחבלי הפתח נבלמים רק הודות למאמצי צה"ל ולנוכחותו ביהודה ובשומרון.

החל משנת 1973 מפיקה הליגה הערבית תעמולת שנאה מורעלת נגד ישראל ונגד העם היהודי באירופה ובצפון אמריקה, וראינו את הפירות המרים של המערכה הזאת בשנים האחרונות – האנטישמיות, שהייתה בתרדמת חורף לאחר השואה, מרימה שוב את ראשה כעת.

מה שלא הצליחו הערבים להשיג בכל הפעמים שתקפו את ישראל ופתחו במלחמה, נראה שהם מאיימים להשיג באמצעות התעמולה שלהם ועל ידי מה שהם מכנים "שטחים תמורת שלום".

"קרקע תמורת שלום", "מפת הדרכים לשלום" ו"פתרון שתי מדינות", הם לשון נקייה למה שיהפוך את ישראל לחסרת הגנה כאשר יפתחו הערבים במלחמה הבאה. אל לנו לשכוח ש"הפלסטינים" אינם אלא נציגים של הליגה הערבית, שהטיפה להשמדתנו בששים השנים האחרונות, ובכל מלחמה שמטרתה השמדת עם, הם ניהלו נגדנו קרבות!!

ישראל עתידה לבצע את הטעות הגדולה ביותר והמסוכנת ביותר לקיומה שביצעה מעודה אם היא תמשיך ב"תוכנית השלום" הכוזבת הזאת, שאין ממנה דרך חזרה!!

בארץ הקטנה הזאת, שכבר חולקה פעם, אין מקום לשתי מדינות בנות קיימא. הפתרון של "שתי מדינות" הוא תחבולה שנועדה לקפח את ישראל מעל אדמתם, הן בהרים והן בגבולות בני הגנה (ראו תוכנית השלבים הערבית, קהיר, 9 ביוני 1974).

לא מאוחר מדי לעצור את תהליך ההתאבדות הזה!

אין דרך לפייס את התוקפנים המוסלמים-הפשיסטים האלו!

רק עם חזק ומאוחד יוכל לשכנע את אנשי הג'יהאד שהם לא יכולים לנצח, ושהם לא ינצחו!! זו צריכה להיות החלטתנו הנחושה ביום הולדת הששים למדינת ישראל!

אין תגובות: