יום רביעי, 21 בינואר 2009

שאלות רבות יותר מאשר תשובות

לכל עם ישראל!
  • מה קיוו מנהיגינו הפוליטיים להשיג בעזה?
  • מהי "הפסקת אש חד צדדית"?!
  • האם הייתה זו הפסקת אש זמנית, כפי שהכתיב החמאס? ממתי מותר לארגון טרור להכתיב תנאים?!
  • מדוע מאפשרים לטרוריסטים בעזה להמשיך לשלוט בה?!
  • ומדוע כפו גורמי חוץ על ישראל להפסיק אש כמעט מן ההתחלה?! נראה כי הטרוריסטים בעזה ותומכיהם הם "האנשים המוגנים" ולא האוכלוסייה האזרחית שלנו – בניגוד לאמנת ז'נבה ולחוק הבינלאומי!
  • מדוע המנהיגים שלנו מניחים לעצמם להיות "משוכנעים"(!) בידי מנהיגים זרים ובאמצעות הבטחותיהם הריקות מתוכן, שאותן שמענו כבר בעבר?!
  • מדוע מחבלי הג'יהאד אנשי החמאס משוכנעים שהם תמיד מנצחים, גם כאשר הם מפסידים?!
אפשר למצוא את התשובה בתמיכה שהם מקבלים מכל מדינות ערב!!
ומדוע מדינות ערב "המתונות" ממשיכות לתמוך  באיחוד מחדש של החמאס עם הפתח-אש"ף "המתונים" לכאורה, "שותפינו לשלום"! זכרו בבקשה: חמאס קורא בגלוי להשמדתנו ו"שותפינו לשלום" מבקשים "רק" פתרון של שלב אחר שלב!
ומדוע רשאים ערבים מוסלמים (וטיפשים שימושיים אחרים) בערים אירופאיות לקרוא "מוות ליהודים"?!!
האם זוהי הסתה לרצח עם או חופש דיבור "לגיטימי"?!! האם הצגת תמונותיהם של ילדים שלכאורה נפגעו או נהרגו בידי חיילי צבא ההגנה לישראל מצדיקה את השערורייה הזאת?
אין ספק שאובדן חיי אדם חף מפשע הוא דבר מצער, בין אם מדובר בישראלי או בערבי, אבל אנשי הג'יהאד הטרוריסטים בעזה הם אלו שמכוונים את נשקם אל אוכלוסייה ישראלית אזרחית חפה מפשע יום אחר יום ויורים עשרות טילים; העובדה שהם לא הצליחו להרוג ולפצוע אנשים רבים יותר, איננה תוצאה של חוסר רצון או מאמץ לעשות זאת. אכן זהו נס שאנשים לא נפגעו יותר.
כל אובדן חיים של אזרחים בעזה נובע מאחריותם הישירה של מחבלי החמאס, מפני שהם משתמשים באזרחים כבמגנים אנושיים. פגיעה מכוונת באוכלוסייה אזרחית היא פשע מלחמה, גם שימוש באוכלוסייה אזרחית כמגן אנושי היא פשע מלחמה!
לסיכום, מדוע הערבים ותומכיהם האירופים קוראים ל"פתרון שתי מדינות" כאילו שלום העולם מוטל על כף המאזניים?!!
ומי הוא זה שהעלה את הרעיון המקיאוולי לחבר את "הגדה המערבית" – יהודה ושומרון – לעזה, כדי ליצור מדינה ערבית בעלת גבולות רצופים?!
בתרחיש כזה מדינת ישראל, נטולת הגבולות המגנים עליה – יהודה ושומרון – תוכל להיקרע לשניים בקלות רבה, כפי שאמנם התכוונה ירדן לעשות במלחמת ששת הימים, לפני שישראל השתלטה שוב על האזור.
ישראל צריכה להבהיר כי אין מקום לשתי מדינות בנות קיימא בארצנו, ואין דרך חזרה לגבולות 1967. הגולן צריך להישאר בידי ישראל. כך הוא גבול בטוח, באופן יחסי. אסור להתיר למחבלי החמאס לשלוט בעזה! הדרך האחת להביס את החמאס היא להפסיק את כל משלוחי המזון והדלק לעזה, כל עוד הדבר הכרחי. ואולם נשאלת השאלה האם מנהיגינו יגלו את הנחישות הנחוצה כדי להגן על עמנו ועל הגבול הדרומי שלנו.
האם נגלה את התשובה לאחר הבחירות, או שמא נגזר על האוכלוסייה שלנו בדרום ששגרת חייהם תופרע לעולם ועד?!!
עלינו לתבוע דין וחשבון ממנהיגינו!

אין תגובות: