יום רביעי, 14 בינואר 2009

פשעי מלחמה, תוקפנות, הגנה עצמית והחוק הבינלאומי

לכל עם ישראל!
החוק הבינלאומי מאוד ברור בכל הנוגע לפשעי מלחמה, תוקפנות והגנה עצמית.
על מה קמה אפוא הצעקה של "ידידינו" האירופאים באו"ם?! כל מי שאינו חירש, אילם או עיוור יודע שישראל פועלת בהגנה עצמית מפני טרוריסטים מוסלמים בעזה, שמבצעים פשעי מלחמה כלפי האוכלוסייה הישראלית וכנגד מדינת ישראל, כשהם מפגיזים יום יום את האוכלוסייה שלנו מעזה השכנה.
מובן מאליו שהמנהיגים האירופאים, ששוב שמרו על שתיקה, על אף התוקפנות המתמשכת של אנשי הג'יהאד ומקהלת ידידיהם באו"ם, יודעים היטב את העובדות הללו. אם כן, מה הבעיה שלהם?
מורה נבוכים מצוין הוא הספר אירו-ערביה מאת בת יאור, המסביר ומתעד את מערכת היחסים המשונה בין מנהיגי האיחוד האירופה לבין הליגה הערבית ומנהיגיה.
מנהיגי ישראל החליטו סוף סוף , לאחר שנים רבות של מתקפות טרור, להזהיר את אנשי הג'יהאד בעזה, שלא עוד, ואז הגיבו בכוח ומתוך הגנה עצמית.
על אף העובדה שאנשי הג'יהאד בעזה תקפו בכוונה את האוכלוסייה האזרחית שלנו, הכוחות הלוחמים של מדינת ישראל עושים כל שביכולתם להימנע מלפגוע באוכלוסייה האזרחית.
כאשר אנו מתבוננים בהפגנות הרבות המתקיימות בבירות של מדינות אירופה בתמיכה בטרוריסטים בעזה, נוכל לסלוח למי שעלול לחשוב שהעולם השתגע!
אבל אין זה הדבר, מתברר כי אנשים שפויים יכולים לעשות מעשים לא שפויים. הברית בין אירופה לליגה הערבית, שנותנת את חסותה לטרוריסטים, צריכה להרחיק לכת עד מאוד כדי להצדיק את מה שאין לו הצדקה!
אסור שהדברים הללו יניאו אותנו. אנו לוחמים מלחמה צודקת ומוסרית כדי להגן על עמנו.
אנשים הגונים בכל רחבי העולם תומכים בנו במאבק המוסרי הזה בין טוב לרע.

אין תגובות: