יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

הקול השפוי

לכל עם ישראל!

"כאמריקני אינני סבור שהישראלים מחויבים או שיש לדרוש מהם לוותר על קרקע כדי להביא לשלום", כך אמר בתחילת השנה מייק הוקאבי, המושל לשעבר של ארקנזס, שהיה גם מועמד לנשיאות.

"אין מגיעים לשלום על ידי יצירת מצב שבו אי אפשר להגן על הגבולות ומשום כך גם אי אפשר להגן על האזרחים. מצב של הפסקת אש זמנית איננו שלום, כאשר בו בזמן שהפסקת האש הזאת נמשכת, מעבר לגבול מתחמשים כדי להרוס את הגבול הזה עצמו".

הוא אמר שאילו הוא היה אב ישראלי, הוא היה רוצה לדעת שהגבולות של המדינה שלו מוגנים היטב. כיצד יכול אב לישון היטב כאשר הוא יודע שבמרחק מטרים אחדים ממנו מישהו מכוון אליו טיל? הוא יכול רק לדמיין כיצד מרגיש מישהו שמדינה עוינת קרובה אליו כדי מטרים אחדים.

הוא אמר שלא רק שאין זה ריאלי לקיים שתי ממשלות בקרבה גדולה כל כך, אלא שזה גם לא רציונאלי. מדוע להקים מדינה פלסטינית על גבי שטח זעיר שגודלו כגודל של בול דואר, כאשר מתבוננים במפה של המזרח התיכון, ולערבים יש טביעת כף רגל עצומה", כך אמר.

עוד הוסיף ואמר שהוא אינו מאמין שהאינטרסים של ישראל נשמרים כאשר מקימים מדינה פלסטינית בירושלים או בגדה המערבית, בייחוד כאשר האוכלוסייה של מדינה כזאת קשורה לחמאס.

הוא אמר שהעמדה שלו תואמת את ההבטחות שקיבלו ממשלות ישראל מאת ארצות הברית. הוקאבי דיבר על הערכתו לנשיא ג'ורג' וו. בוש למרות שחולק עליו בנושא פתרון שתי מדינות. ויתור על חלקים מן הגדה המערבית לפלסטינים יהיה "לא רציונאלי" הן מבחינת הביטחון והן מבחינת היעילות השלטונית.

אכן קולו של מר הוקאבי הוא קול שפוי והגיוני.

מר בוש הוא הנשיא הראשון בארה"ב ש"התחייב" לתהליך הזה, שמסכן את ישראל.

ישראל חייבת ליצור את המדיניות שלה, שתגן על האינטרסים של עמנו ועל שלמות מדינתנו.

"הפלסטינים" הם "בסך הכל" באי כוחה של הליגה הערבית, ממש כשם שהם המצאה שלה! ל"פלסטינים" אין כל זכות לארצנו ולא לעירנו הקדושה, ירושלים! משא ומתן לשלום עם אנשים שתוכנתו לג'יהאד כבר בינקותם הוא עקר מיסודו!

ייתכן שעלינו לעמוד מול האמת הכואבת ולהכיר בכך שבשלב הזה בהיסטוריה אי אפשר להגיע לשלום.

דמוגרפיה, "המפלצת המדומה" שמפחידה את ממשלתנו, איננה מאיימת כעת על המדינה שלנו כיוון שרוב "הפלסטינים", רובם ככולם, אינם זכאים לאזרחות ישראלית. גבולות שאינם בני הגנה במסגרת "פתרון שתי מדינות" הם הסכנה המיידית!!

נקרא לבחירות לפני שהממשלה הזאת
תבצע טעות הרת אסון שאין ממנה דרך חזרה!

יום ראשון, 17 באוגוסט 2008

"הדבר היחידי היותר גרוע מלתקוף את איראן- הוא לא לתקוף את איראן." ג'ון מקיין, מועמד לנשיאות ארה"ב

כך אמר המועמד לנשיאות ארה"ב, ג'ון מקיין, לפני כמה חודשים, כאשר התברר שהמולות האיראניים שועטים לקראת ייצור כלי נשק גרעיניים. אותם דברים נאמרו גם על ידי ג'ון בולטון, לשעבר שליח ארה"ב לאו"ם.

רצוא ושוב לרוב התרחש בשבועות האחרונים בקרב הדרגים הצבאיים הגבוהים הן בארה"ב הן בישראל; מלומדים פוליטיים בישראל פירשו את הדברים כהבנות הדדיות ושיתוף פעולה בין שתי המדינות כנגד איראן!!

ממש לא...

מתברר כעת שהם פשוט באו כדי לנצל את הידע שלנו ולגלות את כוונותינו כלפי איראן.

כעת נאמר לנו שהאיחוד האירופי, שעדיין סוחר עם איראן, מתנגד לפעולה צבאית, לאחר שנים של בלבול ושיחות חסרות תועלת, שאיפשרו לאיראן להתקדם לקראת פיתוח נשק גרעיני!!

כעת האו"ם הצטרף לאירופה והזהיר את ישראל מפני מתקפה על מתקני הנשק הגרעיני באיראן בטענה שאין זה עולה בקנה אחד עם האינטרס של ארה"ב. אבל נשאלת השאלה מהו האינטרס הישראלי כאשר ישראל מאוימת בהשמדה?

די! די כבר! עד מתי נניח שיתייחסו אלינו כעל משרתים של ארה"ב ואירופה?!

עד מתי?

עד מתי נניח לאירופה, שמדיניות החוץ שלה מוכתבת בידי הליגה הערבית, להכתיב לישראל היכן אנחנו רשאים או לא רשאים לבנות בתים?

עד מתי נניח לכוחות זרים לכפות עלינו להקים מדינה לאויבינו על אדמתנו הדלילה ממילא?!!

מתי נשים קץ לרעיון המסוכן והמטורף המכונה "פתרון שתי מדינות"?

מתי כבר נחשוף את התעמולה הערבית ונגלה את השקר הגדול שלה?

ומתי נאמר ל"פלסטינים" שאין להם שום זכויות על אדמתנו, לא 93% וגם לא אחוז אחד?!

ומתי כבר נזרוק את הממשלה חסרת חוט השדרה ובעלת פיק הברכיים ונלך לבחירות חדשות?
הגיעה השעה לומר דברים ברורים

יום רביעי, 13 באוגוסט 2008

עוד קדוש אחד

לכל עם ישראל!

הדגלים מורדים לחצי התורן ברמאללה, מפני ש"שותפינו לשלום" הכריזו על שלושה ימי אבל לזכר מחמוד דרוויש, תועמלן ערבי – מוכר גם כמשורר, שלזכותו נזקף "סיוע לעיצוב הזהות הלאומית הפלסטינית". לפי מקורות ערביים נודעה לו חשיבות לא רק לגבי ה"פלסטינים", כי אם לעולם הערבי כולו.

דרוויש מוכר בעיקר בשנאתו ובהסתה שלו נגד היהדות והציונות, על פי זבולון אורלב, לשעבר שר החינוך של ישראל. "השירה" שלו היא חלק מתוכנית הלימודים ברשות הפלסטינית ותרמה תרומה גדולה לעשרות שנים של מערכת תעמולה ערבית ולאלימות ולטרור נגד בני עמנו!

גם שלוש המתקפות האחרונות בירושלים האחת בידי מחבל בישיבת מרכז הרב ושתיים בידי נהגי טרקטור, לא היו סטייה, אלא תוצאה של "תוכנית הליבה" של הרשות הפלסטינית של עבאס!!
אבל הממשלה שלנו עדיין עומדת על כך ש"יש לחזק את עבאס"!! כשם שהיה צריך לחזק את עראפת בזמנו, עד שהסכמי אוסלו התפוצצו בפנינו.

לפני שבועות אחדים, כאשר ישראל שחררה את סמיר קונטאר, מחבל רוצח, ואף את גופתה של המחבלת הידועה לשמצה, שרצחה ופצעה אזרחים ישראלים, הרשות הפלסטינית ברמאללה קיוותה לכבד אותה בלוויה מפוארת כדי לציין את מסירותה למטרה הערבית, ואף כינתה אותה בשם "מופת לכל הנשים"!!

אלו הם "שותפינו לשלום", וממשלתנו הטועה "נחושה בדעתה" להניח להם לעשות כרצונם.

הפסיקו את "התהליך" הזה לפני שיהיה מאוחר מדי!

יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

האם 1984 של אורוול כבר כאן?

לכל עם ישראל!

אכן אנחנו חיים בזמנים אורווליאניים.

ראש ממשלת ישראל, שענן של חקירות רובץ מעליו, והוא מואשם בניהול כושל של ענייני ביטחון המדינה, פורש סוף סוף – ותוך כדי כך הוא מסתובב ואומר כי הוא ימשיך במדיניות הכושלת שלו עד לסוף המר!

הוא מודה כי הוא אינו פופולרי, והאמינות שלו – איננה בנמצא. הוא איבד את ההערכה של הקואליציה שלו, ושל חברי הממשלה הבכירים שאיתו, אבל אותם חברי ממשלה בכל זאת מאפשרים לו להשתטות!

"ידידי" ישראל מבקשים ממנה להפוך את עורה כדי לרצות את המעלילים עלינו ואת אויבינו הישירים, שהם "במקרה" שותפים עסקיים לאותם "ידידים"!

המנהיגים האיראניים רוצחי העם מאיימים על עצם קיומה של ישראל, ובו בזמן "ידידינו" האירופים מנהלים עם איראן עסקים כרגיל, וטוענים שהם "לוחצים" על איראן כשהם מאיימים עליה כי היא צריכה לעצור את השאיפות שלה לנשק גרעיני!

וכל זה מתרחש תוך כדי שידידינו הדמוקרטיים, ממשיכים – באמצעות קונדוליסה רייס – ללחוץ על ישראל לוותר למען הערבים על אדמה שהיא חיונית לביטחון המדינה, ואין הם שמים לב לעובדה שממשלת ישראל נתונה כעת במצב שבו אין היא ראויה להחליט החלטות מהותיות, מבחינה "דמוקרטית".

ובינתיים הכלכלה הבינלאומית נמצאת תחת סחיטה של אופ"ק הקובעת את מחירי הנפט, ובדרך אגב מממנת התחמשות צבאית עצומה, בעוד המוסלמים הקיצוניים "מבטיחים" להקים ח'ליפות עולמית!!

האם מישהו מקשיב אי שם בעולמנו השרוי למחצה בתרדמת?