יום שלישי, 29 באפריל 2008

מדינה פלסטינית?


לכל עם ישראל!


עמנו נלחץ ונדחק לתוך "תהליך שלום" נכלולי בידי אנשים שאינם ידידים כל כך גדולים לישראל.

האם אתם יודעים את העובדות האלה?
  • שמאז שנת 1973 יש אמנה חתומה בין הליגה הערבית לבין המדינות האירופאיות לקדם את הבדיה של "הפלסטינים" (ראו את העובדות המופיעות בספרה של בת יאור, Eurabia: The Euro-Arab AxisBat Yeor, ).
  • שה"פלסטינים", מיופי כוחם של הערבים, הומצאו בכינוס של הליגה הערבית בקהיר בשנת 1964, כדי לגרום לדה-לגיטימציה של עם ישראל בארצו, ארץ ישראל.
  • שמעולם לא הייתה קיימת בהיסטוריה המתועדת מדינה ערבית בשם "פלסטין".
  • שהניסיון להקים מדינה כזאת בארצנו נועד להחליש את ישראל ולהפוך אותה לרגישה יותר למתקפות ערביות עתידיות תחת החלטת תוכנית השלבים* הערבית (קהיר, 9 ביוני 1974)
  • שלישראל אין כל מחויבות מוסרית או חוקית להקים מדינה כזאת.
  • שהחוק הבינלאומי אינו מעניק פרס על תוקפנות.
  • שוויתור על חלק חיוני ממדינתנו ועל גבולות הביטחון שלנו לא רק שהוא מעניק לערבים פרס על תוקפנותם, כי אם גם נותן תוקף חוקי לתביעות השקר שלהם על מדינת ישראל ומצדיק את מלחמות התוקפנות שלהם שהחלו בשנת 1948, והוא סולל את הדרך לתוקפנות ולמלחמה עתידיות.
כל עוד ישראל שומרת על גבולות הביטחון שלה בגולן וביהודה ושומרון, נוכל לעמוד איתן אל מול אויבינו.

הבעיה של ישראל איננה הדמוגרפיה, הבעיה היא הג'יהאד.

ישראל צריכה לומר לא ל"מדינה פלסטינית" ולכל
מי שמקדמים את הבדיה המסוכנת הזאת.

יום שישי, 25 באפריל 2008

לרסן את הג'יהאד

לכל עם ישראל!
העולם שאנו חיים בו ניצב בפני אתגרים שאין להם תקדים. רבים כבר מבינים כי העולם ניצב בפני ג'יהאד גלובאלי – העולם כולל, כמובן, את מדינת ישראל.

מלחמת הג'יהאד שעורכים הפשיסטים-האסלאמיים מורכבת מגורמים רבים, הן כלכליים והן של תעמולה מורעלת – המטיפה לרצח עם, לא רק כלפי ישראל, כי אם כנגד כל המערב; הן טרוריסטיים והן דמוגראפיים, בין היתר.

המשאבים הכלכליים של המערב הולכים ומתייבשים בשל מחירי הנפט ההולכים וגדלים, והכסף הזה תומך בג'יהאד.
המערב, בעודו מעמיד פנים כי כל הדברים הללו אינם מתרחשים באמת, מנסה לפייס את הג'יהאדיסטים בדרכים שונות ומשונות, ומרחיק לכת עד כדי ניסיון להקריב את מדינת ישראל כחלק ממשחק התפקידים המתמשך!

ישראל, שהיא הקרבן הראשון המתוכנן של הג'יהאד הזה, אף היא מעמידה פנים שאין היא הקרבן – והיא מוכנה לוותר על גבולות הביטחון שלה בטענה שדמוגרפיה ולא הג'יהאד היא האיום הגדול ביותר על ישראל!!!

כל עוד צה"ל נוכח ביהודה ובשומרון אפשר לרסן את האויב ובסופו של דבר גם להביס אותו.זאת מוכרחה להיות האסטרטגיה שלנו וזהו היעד שלנו בדרך לשלום!

האם אנחנו בצניחה חופשית?

לכל עם ישראל!
היכולת ההולכת ומתרחבת שלנו ל"מחוות של רצון טוב" כלפי אויבינו בנפש מתגמדת רק אל מול חוש ההישרדות שלנו, ההולך ומצטמצם.

אין דרך אחרת להסביר את החלטתו של שר הביטחון, ברק, להסיר את המחסומים מן הדרכים ביהודה ושומרון, כך שלא יפריעו עוד לרוצחי אזרחים ישראלים, תוך כדי שהוא מתַגבר את יכולת הרצח שלהם ומעניק להם 25 שריוניות, אמצעי ראיית לילה משוכללים ביותר, מאות רובים מתוחכמים חדשים ואלפי כדורים.

כל הדברים הללו מופיעים תחת הכותרת "חיזוק" בניין הקלפים המתמוטט, הנודע בשם "הרשות הפלסטינית", והנסיך הדו-פרצופי שלה, מחמוד עבאס, שנועד להיות "השותף לשלום" שלנו.

זהו אותו "שותף לשלום" שחתם על הסכם "אחדות" עם החמאס הפועל בתמיכה איראנית; שאמר לנוכחים בוועידת הפסגה האסלאמית בדמשק שישראל מנהלת "מערכה של השמדה כנגד העם הפלסטיני"; שהעיתון הרשמי של הרשות שלו הצמיד תווית של "גיבור קדוש" לרוצח שמונה תלמידים צעירים בישיבת מרכז הרב; אותו "שותף לשלום" ששמונים וארבעה אחוזים מן הבוחרים שלו "בגדה המערבית" הריעו לטבח בסקר מטעם הניו-יורק-טיימס וששים וארבעה אחוזים הביעו תמיכה בהמשך ההפגזה שהחמאס מפגיז את הנגב המערבי.

הבלם האחד שעשוי לעצור את הצניחה החופשית שלנו הוא שינוי ההנהגה, שיכול לבוא רק לאחר מערכת בחירות. אזרחי ישראל שילמו מחיר יקר עבור הזכות שקולם יישמע ברגע המכריע הזה בהיסטוריה בת ששים השנים של מדינת ישראל. חסימת הזכות הזאת בידי מפלגה פוליטית מכל סיבה שהיא, היא בגדר עברה בלתי נסלחת כלפי האומה כולה.

אנו פונים אל ש"ס לסיים בכבוד את השותפות שלה בממשלה הזאת ולתת לעם הזדמנות להביע את רצונו.

יום חמישי, 17 באפריל 2008

התעוררו!

לכל עם ישראל!

התעוררו!

לכל עם ישראל
התעוררו לפני שיהיה מאוחר מדיי!

הפייסנות נדונה לכישלון!

ארץ ישראל כוללת את יהודה ושומרון. זוהי ארצנו, זו איננה ארץ ערבית, על אף מה שטוענת התעמולה הערבית השפלה!

יהודה ושומרון הם גבולות הביטחון שלנו. הסיבה היחידה שלא היו מלחמות כוללות נגד ישראל משנת 1973 היא הגבולות הללו ומפני שהחיילים שלנו באזור הזה מנעו מלחמות כאלה!
הטרור באזורים הללו לא ייפסק אם ניסוג מהם. ההיפך הוא הנכון, נסיגה תיתן לטרוריסטים ולשולחיהם יד חופשית, בדיוק כפי שקורה בעזה! יהודה ושומרון ישמשו בסיס יציאה למתקפות על כל עיר ויישוב, כולל תל אביב ונמל התעופה בן גוריון.

ישראל והעולם המערבים עומדים בפני ג'יהאד גלובאלי ולא בפני פעולות טרור "מקומיות". הג'יהאד הזה עדיין בחיתוליו – אפשר להביס אותו וחובה לעשות זאת.

אין דרך לפייס את הפשיסטים-האסלאמיים. הקנאים האלו עורכים ג'יהאד למען דעותיהם המוטעות על אודות אלוהים ועל הדת!

הדרך היחידה לנהוג בהם היא להביס אותם, כשם שהנאצים הובסו במלחמת העולם השנייה.
עלינו לטפל בתחבולה ובתעלול שמתרחשים ממש לנגד עינינו!

התעוררו! התעורר!