יום שישי, 25 באפריל 2008

האם אנחנו בצניחה חופשית?

לכל עם ישראל!
היכולת ההולכת ומתרחבת שלנו ל"מחוות של רצון טוב" כלפי אויבינו בנפש מתגמדת רק אל מול חוש ההישרדות שלנו, ההולך ומצטמצם.

אין דרך אחרת להסביר את החלטתו של שר הביטחון, ברק, להסיר את המחסומים מן הדרכים ביהודה ושומרון, כך שלא יפריעו עוד לרוצחי אזרחים ישראלים, תוך כדי שהוא מתַגבר את יכולת הרצח שלהם ומעניק להם 25 שריוניות, אמצעי ראיית לילה משוכללים ביותר, מאות רובים מתוחכמים חדשים ואלפי כדורים.

כל הדברים הללו מופיעים תחת הכותרת "חיזוק" בניין הקלפים המתמוטט, הנודע בשם "הרשות הפלסטינית", והנסיך הדו-פרצופי שלה, מחמוד עבאס, שנועד להיות "השותף לשלום" שלנו.

זהו אותו "שותף לשלום" שחתם על הסכם "אחדות" עם החמאס הפועל בתמיכה איראנית; שאמר לנוכחים בוועידת הפסגה האסלאמית בדמשק שישראל מנהלת "מערכה של השמדה כנגד העם הפלסטיני"; שהעיתון הרשמי של הרשות שלו הצמיד תווית של "גיבור קדוש" לרוצח שמונה תלמידים צעירים בישיבת מרכז הרב; אותו "שותף לשלום" ששמונים וארבעה אחוזים מן הבוחרים שלו "בגדה המערבית" הריעו לטבח בסקר מטעם הניו-יורק-טיימס וששים וארבעה אחוזים הביעו תמיכה בהמשך ההפגזה שהחמאס מפגיז את הנגב המערבי.

הבלם האחד שעשוי לעצור את הצניחה החופשית שלנו הוא שינוי ההנהגה, שיכול לבוא רק לאחר מערכת בחירות. אזרחי ישראל שילמו מחיר יקר עבור הזכות שקולם יישמע ברגע המכריע הזה בהיסטוריה בת ששים השנים של מדינת ישראל. חסימת הזכות הזאת בידי מפלגה פוליטית מכל סיבה שהיא, היא בגדר עברה בלתי נסלחת כלפי האומה כולה.

אנו פונים אל ש"ס לסיים בכבוד את השותפות שלה בממשלה הזאת ולתת לעם הזדמנות להביע את רצונו.

אין תגובות: