יום שני, 3 בנובמבר 2008

עוצמתנו באחדותנו

לכל עם ישראל!

אין צריך לומר כי מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים רבים. הטרוריסטים המקומיים – חמאס, פתח, חיזבאללה וג'יהדיסטים נוספים למיניהם – הם רק באי כוחם של אחרים.
ישראל לא "רק" מתעמתת עם ערב רב של בריונים ממורמרים; הטרוריסטים הם רק הסוואה בתוך שאיפה הרבה יותר גדולה של הג'יהאד! אין מדובר ב"מלחמה בין לא שווים", כפי שיש שמנסים לתאר אותה. זוהי מלחמה מרובת-פנים שבה יש לטרור תפקיד קטן באופן יחסי.
אם ישראל תנטוש את גבולותיה בני ההגנה – את יהודה ושומרון החיוניות מבחינה אסטרטגית – "למען השלום", היא תותקף בכל החזיתות!! בצפון – בידי חזבאללה, בדרום בידי החמאס ובמזרח, מיהודה ומשומרון, בידי קואליציית פתח-חמאס המתהווה! ("ועידת הפיוס הלאומית" שתתקיים בקהיר ב-9 בנובמבר, בהשתתפות חמאס, פתח, הג'יהאד האיסלמי ואחרים!!)
אומרים כי בבונקרים שנתגלו לאחרונה בגבול סיני-עזה יש טילים, כולל טילי קרקע-אוויר שיכולים לתקוף לא רק את מטוסי חיל האוויר הישראלי כי אם גם מטוסים מסחריים!! לפי התרחיש הזה נמל התעופה בן גוריון יפסיק לתפקד, שלא לדבר על יכולת ההיפגעות של כל תושבי ישראל בכל עיר, יישוב וכפר. המדינה, כפי שאנו מכירים אותה, תפסיק לתפקד!!!
עלינו לעצור את הסיוט הזה לפני שיהיה מאוחר מדיי!!
אזרחי ישראל כולם, ללא הבדל השתייכותם המפלגתית, עומדים בפני סכנה שאין לה תקדים. עם מאוחד שמסוגל להתמודד עם המציאות הוא הכרחי למען נצחונה של ישראל!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני מסכים שכל השכנים שלנו + כ 75% מהסקטור הערבי בישראל רוצים בהשמדתנו / מדינה עם מיעוט יהודי נסבל במקרה הטוב.
אם אתם מתכוונים שצהל ישאר ביהודה ושומרון ברמה מסוימת רבים יסכימו אבל ההתנחלויות הם לדעתי ציונות שגויה. לטבת עתידנו יש להחזיר את רוב המתנחלים לנגב ולגליל מה שיאפשר: איחוד הרוב הגדול של העם בישראל והעם היהודי שהרבה ציונים מתוכו אינם מקבלים את התישבותנו שם וכן ידידים שאינם יהודים.
מניעת מצב יגוסלבי בחלקים מהנגב והגליל
גדר ללא מעבר אזרחים תקל מאד על מניעת טרור והתישבות שב"ח בארץ. יתרה מזאת, יש לפעול לחלוקת ירושלים ולהוציא את מדינת ישראל מאזורים שבהם האזרחים שוללים את המדינה בצביונה כיום ויכולים לקבל דגל אחר ללא הזזה ממקומם וחיתוך הארץ לרצועות - ואדי ערה ומשולשים נוספים.
רק ארץ מבוצרת עם מיעוט ככל הניתן קטן של שולליה הגרים בתוכה יתן אחדות ומעמד בינלומי לו אנו זקוקים כדי להגן על במטרות הבטחוניות העיקריות