יום רביעי, 11 ביוני 2008

האם יש לנו מדיניות משלנו, או שמא אנחנו עדיין עם משועבד?

לכל עם ישראל.

זה עתה סיימנו לחגוג את איחוד עירנו הקדושה, והנה מנעימה הגברת רייס בקולה המוכיח שכל הבנייה ב"מזרח ירושלים" צריכה להיפסק!!

ייתכן שהגברת רייס בורה לגמרי באשר להיסטוריה של ירושלים, של ארץ ישראל ושל האזור, או שהיא בוחרת להאמין לתעמולה הערבית, או שהיא אחת מן המפייסים המערביים שהסנטור ג'ון מק'קיין דיבר עליהם בצורה ברורה.

תזכורת קצרה למחלקת המדינה ולגברת רייס: כאשר החלק המזרחי של ירושלים סופח בידי ירדן בשנת 1948, בניגוד לחוק, הירדנים מנעו כניסת יהודים למקומות הקדושים להם במזרח ירושלים, גירשו את היהודים שגרו שם במשך דורות רבים, חיללו את האתרים המקודשים ליהודים ובהם בתי כנסת ובית הקברות העתיק על הר הזיתים. ירושלים – כל ירושלים – היא הבירה העתיקה של היהודים מזה יותר מ-3,000 שנה. שם ניצבו על מכונם שני בתי המקדש שלנו, הראשון והשני, לפני הופעת הנצרות (2,000 שנה) ולפני הופעת האסלאם 1,300 שנה), ואנחנו, בני העם היהודי, מעולם לא ויתרנו על זכויותינו בארצנו ובבירתנו הקדומה ירושלים!

וכעת, כאשר שערורייה רודפת שערורייה: "אונסק"ו מועידה את ירושלים להיות הבירה התרבותית הערבית לשנת 2009"!!! (ג'רוזלם פוסט, 30 במאי 2008, בחזית העיר)

על ישראל להתעמת עם התעמולה הערבית ולחשוף את השקר הגדול שבה.

אנו הישראלים איננו יכולים עוד לשבת בצדי המגרש ולהעמיד פנים שקיים רצון טוב מצד הערבים

אנא קומו והילחמו למען ארצכם
ולמען ירושלים
אם אשכחך ירושלים...

אין תגובות: