יום רביעי, 26 בנובמבר 2008

תוכנית "השלום" של סעודיה, הדיאלוג הבין-דתי ורעיונות מופרכים אחרים...

לכל עם ישראל!

תוכנית "השלום" של סעודיה היא למעשה התוכנית של הליגה הערבית, היא התוכנית של בוש, שהולידה את "מפת הדרכים לשלום", שהיא בעצם התוכנית הסעודית שבאה בעקבות אוסלו, וכן הלאה, וכן הלאה, וכן הלאה...
כל התוכניות הללו מבוססות על כך שישראל תוותר על שטחים, כך שהמדינה היהודית תיוותר ללא הגנה.
חלק מן התוכניות הללו היו צריכות לשמש פתיחה לשלום ולשים קץ לטרור. הן לא עשו זאת!
הטרור נמשך, ואנשים כבר לא משלמים אפילו מס שפתיים כדי לחסל אותו, ואולם הלחץ על ישראל נמשך באין מפריע, כדי שתוותר על שטחים חיוניים מבחינה אסטרטגית, שלערבים אין כל זכויות חוקיות עליהם.
מה היא אפוא תוכנית "השלום" של סעודיה ומה פשר הדחיפות הזאת להקים מדינה ערבית נוספת בארץ ישראל?!
הבה נאמר את הדברים בפשטות, זוהי פלישה מסוג אחר!
הגיע הזמן שהאירופים יתעוררו וישימו לב לעובדה שגם הם חווים פלישה מסוג אחר, לאחר שאפשרו למיליוני מוסלמים להתיישב בשטחם.
כך גם הדיאלוג הבין-דתי הוא מבוא למלחמת-קודש-ג'יהאד. "לא נותרה לנו ברירה כי אם להכריז על ג'יהאד שכולל דיאלוג עם הצד האחר", אמר שר ההסברה לשעבר בממשלת סעודיה, מוחמד עבדו אל-ימני, " ולהסביר את העובדות במדויק, כך שהם יידעו מהו בדיוק האיסלאם". הג'יהאד מאפשר לומר לנוצרים וליהודים, "אנו רוצים להחזיר אתכם לדת המקורית". (Jerusalem Post, "The King and Peres, November 16, 2008)
אין זה משנה לערבים שהיהדות קיימת כבר 3,700 שנה; הנצרות 2,000 שנה; והאיסלם קיים בקושי 1,300 שנה.
אין דומה ליוהרה, לנחישות ולתעמולה הערבית, המבוססות על שום דבר מלבד בועת אוויר.

יום חמישי, 20 בנובמבר 2008

מי שאינו זוכר את ההיסטוריה שלו...

לכל עם ישראל!
מי שאינו זוכר את ההיסטוריה שלו נגזר עליו לחזור עליה!
הסכם אוסלו היה טעות טראגית - מלכודת מוות וניסוי איום ונורא שהרס את חייהם של עשרות אלפי אנשים וגבה את חייהם של יותר מאלף בני אדם!
מדוע מרשה המדינה שלנו לעצמה להיגרר בידי כוחות זרים לתוך "אוסלו" נוספת תחת שם אחר ובמסווה שונה??
מר פרס - האדריכל המקורי של אוסלו, שאיננו מוכן להודות בכישלונו ובכשלון הסכמי אוסלו - ממשיך כעת כנשיא המדינה לתחוב את אפו לפוליטיקה, ולדחוף את האג'נדה שלו, כשברור שזו אינה זכותו!
הוא ממשיך למרוח השתפכויות אודות "מזרח תיכון שלו", ומרחיק לכת עד כדי כך שהוא משבח את מלך סעודיה על יוזמתו להדוף את ישראל לקווי שביתת הנשק משנת 1949 - שתוארו בידי "היונה" אבא אבן כגבולות אושוויץ!
ואולם לסעודים ולכל מדינה ערבית אחרת, כולל "הפלסטינים" המדומים, אין כל זכות לשטחי יהודה ושומרון!
פתרון שתי המדינות הוא לשון נקייה להפיכת ישראל למקום שאי אפשר להגן עליו!
לשם מה עסקה הליגה הערבית 35 שנים בתיאור שטניותה של ישראל ובדה-לגיטימציה שלה אם כל כוונותיה היו לשם שלום?
שוב נוחתים קסאמים ללא הפרעה על הנגב המערבי ועל שדרות, וכעת גם על אשקלון; הערבים בעזה ממשיכים לבנות מנהרות ובונקרים מתוחכמים יותר ויותר, ומבריחים כלי נשק מסוכנים יותר ויותר, בעוד ממשלתנו החלושה, על תומכיה מ"שלום עכשיו", חוששת מפני הפרת "הפסקת האש" - ה"רגיעה", "התהדייה".
איזו הפסקת אש!!
האויב שיזם את הפסקת האש המדומה הזאת - על מנת להעצים את כוחו - ממשיך
להפר אותה
, בעוד ממשלתנו חדלת האונים פוכרת את ידיה ומספקת אגד מידבק.

מתי תיגמר הפארסה המסוכנת הזאת?!

יום חמישי, 13 בנובמבר 2008

אסון לאומי בהתהוות

לכל עם ישראל!
כדי להימנע מאסון לאומי, על האומה להתאחד כפי שלא עשתה מעולם...
אנו עומדים בפני סכנה חסרת תקדים מצד אויבים רבים. אם לא נתאחד במטרה משותפת להגן על ארצנו, נגיע למצב שבו, כמו שאומרים, "יתלו אותנו אחד אחד"!!
אויבינו השקיעו מאמצים עצומים כדי לגרום לדה-לגיטימציה של עמנו ושל מדינתנו בארצנו שלנו - ארץ ישראל. אותם אויבים השקיעו מאמץ רב בניסיון להפריד ולמשול.
הרוב המכריע של העם מבין את המטרה של האויב, גם אלו המוכנים לסכן הכל למען שלום - כבר מטילים ספק בשלב הזה.
ראש הממשלה רבין נודע נויו 'מר ביטחון'. ביטחון לאומי וגבולות בני הגנה היו חשובים ביותר לדעתו. הוא היה מוכן לאפשר לערבים אוטונומיה מוגבלת באזורים מסוימים.
ראש הממשלה רבין תכנן לחסל את תוכנית אוסלו בסוף שנת 1995 אם הטרור לא ייפסק.
הוא נרצח בנובמבר, חודש אחד בלבד לפני שיישם את תוכניתו.
יש עדיין שאלות בלתי פתורות רבות סביב הרצח של ראש הממשלה רבין!!
כיום פוליטיקאים שמשרתים את עצמם מנצלים את זיכרונו של האיש ההגון הזה שנגרר בעל כורחו ללחוץ את ידו של ראש המחבלים עראפת, ולחתום על הסכמי אוסלו שיסודם בחטא.
הפוליטיקאים הללו, שיש להם סדר יום משלהם, מנסים להפנות איש כנגד אחיו, במקום להגן
על המדינה שלנו.
באוקטובר 2000 נחשפה התרמית הנוראה ששמה הסכמי אוסלו - כאשר עראפת וכנופייתו התירו את הרסן ופתחו במתקפת טרור חסרת תקדים נגד האוכלוסייה האזרחית בישראל מתוך השטחים שנמסרו להם, והכל בהתאם ל"תוכנית השלבים" שלהם משנת 1974 !!
מתי נבין סוף סוף את אויבינו, מתי נחדל סוף סוף לבצע אותן טעויות שוב ושוב?!!

רק אומה חזקה ומאוחדת, שמבינה את
מטרות האויב, תתקיים באזור המסוכן הזה!!!

יום שני, 3 בנובמבר 2008

עוצמתנו באחדותנו

לכל עם ישראל!

אין צריך לומר כי מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים רבים. הטרוריסטים המקומיים – חמאס, פתח, חיזבאללה וג'יהדיסטים נוספים למיניהם – הם רק באי כוחם של אחרים.
ישראל לא "רק" מתעמתת עם ערב רב של בריונים ממורמרים; הטרוריסטים הם רק הסוואה בתוך שאיפה הרבה יותר גדולה של הג'יהאד! אין מדובר ב"מלחמה בין לא שווים", כפי שיש שמנסים לתאר אותה. זוהי מלחמה מרובת-פנים שבה יש לטרור תפקיד קטן באופן יחסי.
אם ישראל תנטוש את גבולותיה בני ההגנה – את יהודה ושומרון החיוניות מבחינה אסטרטגית – "למען השלום", היא תותקף בכל החזיתות!! בצפון – בידי חזבאללה, בדרום בידי החמאס ובמזרח, מיהודה ומשומרון, בידי קואליציית פתח-חמאס המתהווה! ("ועידת הפיוס הלאומית" שתתקיים בקהיר ב-9 בנובמבר, בהשתתפות חמאס, פתח, הג'יהאד האיסלמי ואחרים!!)
אומרים כי בבונקרים שנתגלו לאחרונה בגבול סיני-עזה יש טילים, כולל טילי קרקע-אוויר שיכולים לתקוף לא רק את מטוסי חיל האוויר הישראלי כי אם גם מטוסים מסחריים!! לפי התרחיש הזה נמל התעופה בן גוריון יפסיק לתפקד, שלא לדבר על יכולת ההיפגעות של כל תושבי ישראל בכל עיר, יישוב וכפר. המדינה, כפי שאנו מכירים אותה, תפסיק לתפקד!!!
עלינו לעצור את הסיוט הזה לפני שיהיה מאוחר מדיי!!
אזרחי ישראל כולם, ללא הבדל השתייכותם המפלגתית, עומדים בפני סכנה שאין לה תקדים. עם מאוחד שמסוגל להתמודד עם המציאות הוא הכרחי למען נצחונה של ישראל!